Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dnes jsem v e-mailu oddržel platební upomínku od společnosti singles 50. V minulosti má mamka využila jejich stránky ohledně seznamky. Zaplatila jen měsíční částku a po několika měsících jí dnes přišlo automatické prodloužení s upomínkou na částku 2530 kč. Rozhodně s tím nesouhlasí a s touto seznamkou již nechce mít nic společného. Ani již netuší, jak by se na účet jejich stránek měla přihlásit. Prosím o pomoc, jak nadále postupovat
Okmažité zrušení profilu na singles50 a zrušení platební upomínky
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
obdržel jsem vyjádření od Singles50 viz níže. Prosím o pomoc, jak mám reagovat. Děkuji za pomoc!!!
Stáhnutí členského poplatku z kreditní karty, kterou jste použili k prvotní platbě je standardní platební metoda při online členství, ke kterému jste se zavázali. Informace o zavázání se k prolongovanému členství i o poplatcích z toto vyplývajících byly indikovány na platební stránce i ve Všeobecných obchodních podmínkách na naší stránce.
Vzhledem k tomu, že tyhle informace Vám byly taky předloženy při první ojednávce a v uvítacím mailu, na úhradě dlužné pohledávky trváme.
Je nám líto, jestli tyhle informace unikli Vaší pozornosti.
S pozdravem,
Jana Hájková
Oddělení pohledávek
Potvrzení o smazání Vašeho účtu
Na základě Vaší žádosti byl účet zaregistrovaný na www.singles50.cz pod e-mailovou adresou rozlib@seznam.cz smazán spolu s veškerými souvisejícími osobními údaji.
Pokud chcete Singles50 znovu používat, zaregistrujte si prosím nový účet.
Dle našeho názoru společnost spotřebitele řádně neinformuje o automatickém prodloužení, takže k němu platně nedochází. Spotřebiteli doporučujeme uložit si veškerou komunikaci a stále se odkazovat na to, že členství ukončil.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby se spotřebitelem komunikovala a ustoupila od vymáhání údajného dlužného poplatku.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.