Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nebyl doručen balíček adresátovi i když byl na uvedené adrese a viděl poštovní auto,viděl zaměstnance,který jen hodil do schránky upozornění,že balíček si má adresát vyzvednout na poště Liberec 46311. Číslo balíčku : RR679356733CZ. Zajímá mě proč??Pro mne jasná událost!Neschopnost pošty zaměstnat zodpovědné lidi!!Ale i tak jsem zvědavý na Vaši reakci.Děkuji,Pokorný. /balíček byl pro mne a zaslán na adresu dcery,která byla na uvedené adrese./
nedoručení balíčku.Absolutně dobrý příjezd pošt.autem!
Vysvětlení,proč se tak stalo.Nebylo to poprvé.Postih zaměstnance-řidiče pošt.auta.Stalo se mezi 10. a 11. hodinou.
|
Tweet |
Pošta má povinnost dodat zásilku na uvedenou adresu. Pokud dochází k porušování povinnosti pracovníkem podniku, má zákazník právo na přiměřenou slevu z ceny služby.
V těchto situacích bývá problémem to, že je obtížné prokázat pochybení zaměstnankyně - tedy to, že nezazvonila. Prokázat toto jednání by bylo možné např. kamerovým záznamem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.