Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#3656Nedoručený balíček o váze 15,5 dkg

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

26 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2014, před 11 lety

František Pokorný

Znění stížnosti

Nebyl doručen balíček adresátovi i když byl na uvedené adrese a viděl poštovní auto,viděl zaměstnance,který jen hodil do schránky upozornění,že balíček si má adresát vyzvednout na poště Liberec 46311. Číslo balíčku : RR679356733CZ. Zajímá mě proč??Pro mne jasná událost!Neschopnost pošty zaměstnat zodpovědné lidi!!Ale i tak jsem zvědavý na Vaši reakci.Děkuji,Pokorný. /balíček byl pro mne a zaslán na adresu dcery,která byla na uvedené adrese./


Produkt

nedoručení balíčku.Absolutně dobrý příjezd pošt.autem!


Požadované řešení

Vysvětlení,proč se tak stalo.Nebylo to poprvé.Postih zaměstnance-řidiče pošt.auta.Stalo se mezi 10. a 11. hodinou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2014 12:36, před 11 lety

Pošta má povinnost dodat zásilku na uvedenou adresu. Pokud dochází k porušování povinnosti pracovníkem podniku, má zákazník právo na přiměřenou slevu z ceny služby.
V těchto situacích bývá problémem to, že je obtížné prokázat pochybení zaměstnankyně - tedy to, že nezazvonila. Prokázat toto jednání by bylo možné např. kamerovým záznamem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 16:20, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.