Počet nahlášených stížností: | 120 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
U firmy Beauty Line s.r.o ze Vsetína jsem si jednou koupila zboží a od té doby mi několikrát do měsíce chodí různé dopisy, že jsem vyhrála a ať si něco objednám.... Nevím proč mi každý dopis chodí dvakrát. Už jsem jim několikrát psala dopis ať mě přestanou obtěžovat nevyžádanou poštou, jeden dopis jsem poslala zpět a oni stále otravují. Dopisy házím neotevřené do koše.
Žádám o okamžitý výmaz z databáze. Jinak se budu muset obrátit na vyšší místa a budu žádat od firmy odškodnění!!!!!!!!!!!
|
Tweet |
Pokud si spotřebitelka nepřeje, aby společnost zpracovávala její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 nařízení (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice (dalé "nařízení GDPR").
Společnost je dle uvedeného ustanovení povinna bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitelky) týkají. Společnost je tedy povinna odstranit osobní údaje, pokud o to spotřebitelka požádá, a to nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 nařízení GDPR.
Spotřebitelce doporučujeme, aby podala písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze společnosti.
Pokud by se spotřebitelka domnívala, že společnost osobní údaje neodstranila nebo jí o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.