Společnost


BEAUTY LINE s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:120
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36560Obtěžující dopisy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2019, před 5 lety

Marta Hrstková

Znění stížnosti

U firmy Beauty Line s.r.o ze Vsetína jsem si jednou koupila zboží a od té doby mi několikrát do měsíce chodí různé dopisy, že jsem vyhrála a ať si něco objednám.... Nevím proč mi každý dopis chodí dvakrát. Už jsem jim několikrát psala dopis ať mě přestanou obtěžovat nevyžádanou poštou, jeden dopis jsem poslala zpět a oni stále otravují. Dopisy házím neotevřené do koše.


Požadované řešení

Žádám o okamžitý výmaz z databáze. Jinak se budu muset obrátit na vyšší místa a budu žádat od firmy odškodnění!!!!!!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2019 20:56, před 5 lety

Pokud si spotřebitelka nepřeje, aby společnost zpracovávala její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 nařízení (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice (dalé "nařízení GDPR").

Společnost je dle uvedeného ustanovení povinna bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitelky) týkají. Společnost je tedy povinna odstranit osobní údaje, pokud o to spotřebitelka požádá, a to nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 nařízení GDPR.

Spotřebitelce doporučujeme, aby podala písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze společnosti.

Pokud by se spotřebitelka domnívala, že společnost osobní údaje neodstranila nebo jí o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 22:33, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.