Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Činnost České pošty považuji za schválnost proti lidem, nikoli za službu pro lidi.
Je normální, že velký těžký balík stojí 209,- a lehký malý balíček, který má akorát má tu vlastnost, že jeho delší strana měří 57 cm, stojí 185,-?
Děkuji České poště za to, že mi znemožnila poslat dřevěnou tyčku s úchyty paní, co ji chtěla koupit. To nevadí, že se obě strany shodly na prodeji a koupi, aby si vypomohly. S takovým poštovným se to samozřejmě nevyplatí. Česká pošta svým nesmyslným přístupem to tedy rozhodla za nás. Nic takového lidi dělat nebudou a basta. Vy, co jste rozhodli o nás za nás, byste se měli stydět.
Vaší obchodní politice lidé nerozumí. To, co by u vás lidé využívali, jim ztěžujete natolik, že se stále více lidí obrací na konkurenci a říká, že Česká pošta je hrozná. Ano, je.
Tak se mějte v práci pěkně. Ani se nedivím, že lidi u vás práce nebaví.
Nová paní za přepážkou na poště ve Vraném nad Vltavou
Jestliže je balíček vysoký 10 cm a neváží ani 2 kg, mělo by se to zohlednit a brát ho jako normální balík za 99,- Kč. Přece nebudu řezat dřevěnou tyčku na dvě půlky, aby se vešla do kratší krabičky, která plošně vyjde nastejno jako krabička delší a nižší.
|
Tweet |
Česká pošta účtuje své služby dle platných ceníků. Je-li jedním z kritérií pro určení ceny poštovného i rozměr balíku, může společnost účtovat částku dle rozměrů, do kterých zásilka spadá. Je na zvážení spotřebitele, zda službu za danou cenu využije, nebo zda zvolí např. konkurenční společnost.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.