Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#36572Nepořádek na prodejně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2019, před 5 lety

Jana Vrbová

Znění stížnosti

Chtěla bych se zeptat zda někdo jezdí na kontrolu po prodejnách.V Týně nad Vltavou totiž je poslední dobou strašný nepořádek, při vstupu do prodejny se mi chce zvracet už zde snad není uklizeno ani nepamatuji myslím,že se tu brzo začnou prohánět potkani. Snad sjednáte nápravu protože to hodně lidí odrazuje. Děkuji za pochopení s pozdravem Jana Vrbová


Požadované řešení

Nejspíše prodejnu pořádně uklidit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2019 09:59, před 5 lety

Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že zaměstnanci společnosti nedodržují hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny. Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitelka možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2019 17:03, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.