Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den,dne 2.10 jsem v kauflandu Děčín koupila 7,5 Kg balení brambor.Vyypadaly pěkně.Odrůda Taisiya,konzumní pozdní,původ Francie.Jako vždy jsem je měla uložené ve sklepě rod. domu.30.10 jsem si všimla,že hrozně zapáchají a asi třetina byla shnilá,úplně tekla.Proto jsem je chtěla reklamovat,ale reklamaci mi neuznali,že jsem měla přijít dřív.
viz popis stížnosti
Chtela jsem vrátit peníze,po případě vyměnit zboží.Již jednou se mi stalo asi před dvěma roky,že jsem celý pytel musela vyhodit na kompost.
|
Tweet |
Potraviny lze stejně jako jiné výrobky reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitelka podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.