Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#36573Reklamace brambor

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2019, před 5 lety

Růžena Kotková

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 2.10 jsem v kauflandu Děčín koupila 7,5 Kg balení brambor.Vyypadaly pěkně.Odrůda Taisiya,konzumní pozdní,původ Francie.Jako vždy jsem je měla uložené ve sklepě rod. domu.30.10 jsem si všimla,že hrozně zapáchají a asi třetina byla shnilá,úplně tekla.Proto jsem je chtěla reklamovat,ale reklamaci mi neuznali,že jsem měla přijít dřív.


Produkt

viz popis stížnosti


Požadované řešení

Chtela jsem vrátit peníze,po případě vyměnit zboží.Již jednou se mi stalo asi před dvěma roky,že jsem celý pytel musela vyhodit na kompost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2019 10:19, před 5 lety

Potraviny lze stejně jako jiné výrobky reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitelka podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.11.2019 11:56, před 5 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2019 05:04, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2020 05:24, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.