Společnost


SLEVO GROUP s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36576Reklamace voucheru (neuplatnění)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2019, před 5 lety

Martina Hrabětová

Znění stížnosti

Dne 8.7.2019 (platnost do 30.9.) jsem koupila voucher - 500 g tataráku s topinkami v restauraci U Kalendů. Když jsme se tam chtěli objednat, tak nám tam sdělili, že voucher neberou, že to byla akce bývalého majitele. Od 20.9. se to snažím řešit se Slevoparkem, ale bohužel nikdo na moje maily nereaguje a ani se mi nikdo neozývá. Žádala jsem o vrácení peněz (349,-Kč) na účet.
Prosím vás o pomoc při řešení tohoto problému. Nejde mi ani tak o ty peníze, ale spíše o to, aby se k celé věci nějak postavili a začali to řešit.
Děkuji
Martina Hrabětová


Produkt

Voucher - 500 g tatarák s topinkami


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2019 09:13, před 5 lety

Obchodní podmínky dané společnosti uvádí následující: "Provozovatel odpovídá pouze a výhradně za to, že: dodá dle těchto Obchodních podmínek voucher zákazníkovi, a že použití voucheru nebude Poskytovatelem, splní-li zájemce stanovené podmínky, odmítnuto."

V daném případě by tedy spotřebitelka mohla uplatnit reklamaci přímo u zprostředkovatele dané služby, neboť nebylo splněno to, k čemu se zprostředkovatel v obchodních podmínkách zavázal.

Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany zprostředkovatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitelka může žádat vrácení peněžních prostředků.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 13:52, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.