Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost mi dodala jiný produkt než jsem si objednala. Záměna typu myček. Hned poté, co jsem informovala reklamační oddělení mi byla doručena odpověď, možná automatická, že do tří získám stnaovisko, jak se bude postupovat. Nezískala jsem. Namísto toho jsem musela do společnosti volat cca 3 x denně. Nikdo nebyl kompetentní, vždycky mě měl jako na potvoru na starosti někdo jiný,kdo zrovna nebyl po ruce....až se mi po týdnu podařilo mluvit s kompetentní osobou, tak mi bylo řešeno, že si mám vzít den volna a čekat, až si dopravce pro myčku přijede. Upozorňuji, že já jsem zboží nevracela, ale bylo mi doručeno špatné zboží (na obalu bylo správně označeno jako výrobek, který jsem si opravdu objednala). Takže jsem toto odmítla, nabídla jsem vyzvednutí ráno, před odchodem do práce. To mi bylo 3 x po sobě přislíbeno, nicméně dopravce dorazil až cca ve 12.30...já jsem tak třikrát přišla pozdě do práce, vždy jsem čekala do cca 10.00, že někdo opravdu dorazí. To, že doprava přijede v 8.00 mám potvrzeno i mailem. Nakonec jsem opravdu zůstala doma, doprava dorazila kolem jedné (dle Limal ráno). Už je to týden. Peníze nemám zpět na účtu, i když mi sám jednatel přislíbil, že do druhého dne od převzětí myčky je mít na účtě budu. Komunikace s vedoucí reklamačního oddělení je dokladem o nekompetentnosti zaměstnanců Liumal CZ. Ráda její e-mail poskytnu, protože to už je za hranou slušného chování vůči klientovi, kterému jsem způsobil problémy. Tedy výsledek: cca 15 hovorů do Limal CZ, 10 emailů, ...tři dny čekání na dopravce, tři týdny drží moje peníze za zboží, které nedoručili. A místo omluvy ještě neprofesiolnální přístup vedoucí reklamací. Tento e-shop naprosto nedoporučuji.
Myčka WHIRLPOOL ADG 6240/1 A++ FD nedotazila namísto ní mi dovezli myčku: WHIRLPOOL ADG 6240/1 A++ IX
Nejprve požaduji okamžité vrácení peněz, které má firma v držení již déle než tři týdny. Za druhé omluva jednatale za chování svých nekompetentních a neprofesionálních zaměstnanců
|
Tweet |
Odstoupila-li spotřebitelka od smlouvy s reklamačním důvodem, má právo na náhradu účelně vynaložených nákladů, které ji vznikly v souvilosti s uplatněním tohoto práva a prodávající je povinen vrátit spotřebitelce všechny zaplacené prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
Společnost LIMAL (CZ) s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.