Společnost


BEAUTY LINE s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:120
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36582Stálé obálky ve schránce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2019, před 5 lety

Zdeňka Podloucká

Znění stížnosti

94leté paní (moje matka) stále chodí do schránky obálky s nesmyslnou nabídkou. Jen těžko ji lze přesvědčit, že je to podvod.


Produkt

Stále a stále nové nabídky.


Požadované řešení

Je nějaká možnost zastavit tyto obálky???


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 14:28, před 5 lety

Pokud si spotřebitelka nepřeje, aby společnost zpracovávala její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 nařízení (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice (dalé "nařízení GDPR").

Společnost je dle uvedeného ustanovení povinna bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitelky) týkají. Společnost je tedy povinna odstranit osobní údaje, pokud o to spotřebitelka požádá, a to nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 nařízení GDPR.

Spotřebitelce doporučujeme, aby podala písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze společnosti.

Pokud by se spotřebitelka domnívala, že společnost osobní údaje neodstranila nebo jí o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2019 16:57, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.