Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,denně dojíždím do Brna vlakem do zaměstnání.Na zpáteční cestě někdy stihnu rychlík,na který mi navazuje i MHD doprava.
Častokrát se mi stalo,že mě z místa těsně před odjezdem vlaku
někdo vyhodí.Naposled to byla mladá slečna mávající mobilem říkajíc ,že bez stažené aplikace a rezervace by do rychlíku ani nelezla.
Upozorňuji,že si nikdy nesednu na rezervované místo/modré rezervační okénko nad sedadlem je prázdné/.U starších vlaků,kde je kupé, nezjistíte nic.
Nestěžuji si sama,takových cestujících je hodně.Jsou to hlavně lidé starší věkové kategorie,ti co nemají chytré telefony.Takže mladí sedí a staří stojí.
Jen bych si přála,aby byly rezervace ve vlaku jasně a včas označeny.
Nebude docházet k hádkám a rozčarování mezi cestujícími.
Děkuji,Renata.
Včasné a jasné označení rezervovaných sedadel ve vlaku.
|
Tweet |
Stížnosti na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek má cestující právo podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti musí společnost vyřídit do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.