Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36586Rezervace místenek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2019, před 5 lety

Renata Šenkeříková

Znění stížnosti

Dobrý den,denně dojíždím do Brna vlakem do zaměstnání.Na zpáteční cestě někdy stihnu rychlík,na který mi navazuje i MHD doprava.
Častokrát se mi stalo,že mě z místa těsně před odjezdem vlaku
někdo vyhodí.Naposled to byla mladá slečna mávající mobilem říkajíc ,že bez stažené aplikace a rezervace by do rychlíku ani nelezla.
Upozorňuji,že si nikdy nesednu na rezervované místo/modré rezervační okénko nad sedadlem je prázdné/.U starších vlaků,kde je kupé, nezjistíte nic.
Nestěžuji si sama,takových cestujících je hodně.Jsou to hlavně lidé starší věkové kategorie,ti co nemají chytré telefony.Takže mladí sedí a staří stojí.
Jen bych si přála,aby byly rezervace ve vlaku jasně a včas označeny.
Nebude docházet k hádkám a rozčarování mezi cestujícími.
Děkuji,Renata.


Požadované řešení

Včasné a jasné označení rezervovaných sedadel ve vlaku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 12:10, před 5 lety

Stížnosti na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek má cestující právo podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti musí společnost vyřídit do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2019 11:20, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.