Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Zásilka je rovnou dána na odběrné místo,pan řidič se vůbec neobtěžuje rozvést balíky po České Kamenici a možná i jinde,ale rovnou je dá na odběrné místo,za poslední dobu se tohle stává automaticky a to hlavně v pátek.Ráno vždy přijde sms,v kolik hodin nám doručí zásilku,čekáme doma a poté přijde sms,že zásilka je na odběrném místě.Jelikož máme odběrné místo několik kilometru daleko,je to pro nás hodně nepříjemné.Pokud se to stalo jednou,neřešila sem,ale tohle je opakovaně,za poslední dobu nám nebyl doručen ani jeden balík.
Doufám,že se tímto zkvalitní vaše služby a balíky nám budou doručovány domů.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.