Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#36587Opakované nedoručování zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2019, před 5 lety

Marcela Stryková

Znění stížnosti

Zásilka je rovnou dána na odběrné místo,pan řidič se vůbec neobtěžuje rozvést balíky po České Kamenici a možná i jinde,ale rovnou je dá na odběrné místo,za poslední dobu se tohle stává automaticky a to hlavně v pátek.Ráno vždy přijde sms,v kolik hodin nám doručí zásilku,čekáme doma a poté přijde sms,že zásilka je na odběrném místě.Jelikož máme odběrné místo několik kilometru daleko,je to pro nás hodně nepříjemné.Pokud se to stalo jednou,neřešila sem,ale tohle je opakovaně,za poslední dobu nám nebyl doručen ani jeden balík.


Požadované řešení

Doufám,že se tímto zkvalitní vaše služby a balíky nám budou doručovány domů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 11:14, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2019 12:32, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.