Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.05.2014 jsem uplatnil reklamaci iPADu 2 64GB, v.č. DN6G38ZMDFJ3 z důvodu , že přístroj nečte SIM kartu.
Tablet byl zakoupen v prosinci 2012, kupujícím byla s.r.o.
Vadu jsem reklamoval osobně na prodejně 1M.cz-první mobilní, Hviezdoslavova 29 Brno. Záznam o reklamaci mám k dipozici.
K dnešnímu dni mě prodejce není schopen sdělit kdy bude tablet opraven.
iPADu 2 64GB, v.č. DN6G38ZMDFJ3
Vzhledem k více jak měsíční době trvání reklamace, požaduji odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny.
|
Tweet |
Byla-li kupní smlouva uzavřena tzv. na firmu, neřídí se vyřizování reklamace dle zákona o ochraně spotřebitele. Reklamační režim spadá stále do obchodního zákoníku, za jehož účinnosti byla smlouva uzavřena. Tento režim je pro strany volnější. Lhůty si většinou strany musí stanovit mezi sebou. Dále je pro volbu nároku nutné rozlišovat, zda se jedná o podstatné či nepodstatné porušení smlouvy. Práva z vadného plnění jsou upravena v § 436 obchodního zákoníku a platí, pokud nebyla sjednána záruka za jakost, která může být upravena odlišně. V tomto případě by se pravděpodobně dala aplikovat poslední věta § 436 odst. 2 obchodního zákoníku: Neodstraní-li prodávající vady zboží v přiměřené dodatečné lhůtě nebo oznámí-li před jejím uplynutím, že vady neodstraní, může kupující odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Je ale nutné podívat se do obchodních podmínek, zda neupravují postup při reklamaci odlišně.
Z důvodu, že se v této záležitosti nejedná o spotřebitelský spor, stížnost uzavíráme.