Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
V létě 2019, v době, kdy jsme cela rodina odjeli na dovolenou, mi řidič PPL opakovaně házel baliky přede dveře domu, kde neni plot. Nikoho telefonicky neupozornil, proste prijel s házel.
Odpoledne mi pak prichazelo vyrozumeni o tom, jak jsem osobne prevzala balik.
Za prve jsem byla pryc a za druhe, kdo tedy prevzeti podepsal?
Nastesti mi sousedka vse schovala a nedoslo ke ztrate.
Stezovala jsem si na PPL a to opakovane, situace se opakovala stale dokola.
Momentalne je situace takova, ze tento tyden mi řidic PPL mel privezt zbozi z eshopu Lidl a pan řidič ihned na depu zasahl do systemu a nechal zbozi dovezt na Parcel shop.
Opet jsem urgovala a dnes mi na zakaznicke lince potvrdili, ze se ridic ani nepokousel dorucit zbozi a ihned ho prevedl.
Opakovane stiznosti nepomahaji.
40187451346 - Lidl Česká republika v.o.s.
Me staci, kdyz se ridic bude chovat dle pravidel slusneho chovani.
Tj. nehazet balik pred dvere, baliky na dobirku priveze, kdyz si je platim.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.