Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Včera,31.10.2019, mi byly poštou dodány mnou objednané magnetické vložky do bot a kartou jsem zaplatila 1190 CZK. Po rozbalení jsem zjistila, že vložky neodpovídají fotografii na reklamě vložek: Je na nich menší počet malých magnetů, jejich poloha neodpovídá akupresurickým bodům na chodidle (jsou pro všechny velikosti stejné, což neodpovídá realitě) a jsou z umělé hmoty, na kterou jsem alergická. Žádám proto vrácení peněz. Vložky vám pak vrátím v neporušené kvalitě. N.Faitlová, Máchova 20, 120 00 Praha 2.
Magnetické vložky s akupunkturními prvky, ARTRESIN
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud byla smlouva uzavřena prostředky komunikace na dálku (po telefonu, přes internet), může spotřebitelka odstoupit od smlouvy do 14 dnů od doručení zboží.
Spotřebitelka má dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnila. V návaznosti na to má prodávající povinnost jí dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Spotřebitelka má povinnost vrátit zboží prodejci do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.