Společnost


ONLINE STORE SP. Z o.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36593Nevyhovující magnetické vložky do bot, reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2019, před 5 lety

Natalie Faitlová

Znění stížnosti

Včera,31.10.2019, mi byly poštou dodány mnou objednané magnetické vložky do bot a kartou jsem zaplatila 1190 CZK. Po rozbalení jsem zjistila, že vložky neodpovídají fotografii na reklamě vložek: Je na nich menší počet malých magnetů, jejich poloha neodpovídá akupresurickým bodům na chodidle (jsou pro všechny velikosti stejné, což neodpovídá realitě) a jsou z umělé hmoty, na kterou jsem alergická. Žádám proto vrácení peněz. Vložky vám pak vrátím v neporušené kvalitě. N.Faitlová, Máchova 20, 120 00 Praha 2.


Produkt

Magnetické vložky s akupunkturními prvky, ARTRESIN


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 11:01, před 5 lety

Pokud byla smlouva uzavřena prostředky komunikace na dálku (po telefonu, přes internet), může spotřebitelka odstoupit od smlouvy do 14 dnů od doručení zboží.

Spotřebitelka má dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnila. V návaznosti na to má prodávající povinnost jí dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Spotřebitelka má povinnost vrátit zboží prodejci do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2019 17:00, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.