Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Ing.Miroslav Farský mfarda@seznam.cz dostává nepravidelně zprávy o zaplacení T-MOBILU M. F., který má ,jak jsme dnes zjistili , už řadu roků stejnou adresu. Můj manžel má tuto adresu přibližně 15 roků. Kromě faktur T-MOBILU nedochází k zaslání emailů na špatnou adresu. Stížnost u T-MOBILU je pobavila. Jak se možné, že Seznam nechal vytvořit dvě shodné adresy.
S pozdravem Hana Farská
Co máme dělat, když došlo k duplicitě adres u Seznamu
|
Tweet |
Společnost Seznam.cz, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými uživateli. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Společnost nám sdělila, že dotazy uživatelů zodpovědí operátoři její technické podpory. Ti taktéž nabídnou pomocnou ruku při řešení problémů spojených s využíváním jejích služeb. Kontakty viz: http://onas.seznam.cz/cz/kontaktujte-nas/technicka-podpora/. V případě sporu se může právní zástupce protistrany obrátit přímo na právní oddělení společnosti.
Spotřebitel má taktéž možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.