Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chtěl jsem Vás požádat o vysvětlení, proč nám ani naším sousedům Česká pošta, přes neustálé žádosti o doručování, vůbec nedoručuje poštu na naši adresu V Hlubokém 18E, 252 16 Nučice, ale ani celou část obce V Hlubokém.
Nedokážu pochopit z jakých důvodů se toto děje, máme tam trvalé bydliště a nedoručování nám přináší značné problémy včetně soudních sporů.
Připadáme si jako občané druhé kategorie.
Poštovní schránku máme označenou a je zavěšena zvenku na plotu.
Nučice 4.7.2014
V Hlubokém 18E, 252 16 Nučice.
Řádné doručování pošty.
|
Tweet |
Česká pošta je povinná zajistit základní služby, které musí být poskytovány trvale na celém území České republiky za stejných podmínek všem uživatelům, za dostupnou cenu a ve stanovené kvalitě.
Státní kontrolu v oblasti poštovních služeb provádí Český telekomunikační úřad. Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby podal v této záležitosti na ČTÚ podnět k prošetření. Zároveň je možné obrátit se stížností přímo na Českou poštu - http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.