Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Můj požadavek nákupu byl elekronicky,bez odsouhlasení mého podpisu!!
Zmetek který nelze použít je třeba odstranit! Ing Přikryl Ivo Stará Vráž 66
P.s. U hovorů třech vašich operátorů se nic nevyřešilo ???
Můj požadavek nákupu byl elekronicky,bez odsouhlasení mého podpisu!!
Zmetek který nelze použít je třeba odstranit! Ing Přikryl Ivo Stará Vráž 66
P.s. U hovorů třech vašich operátorů se nic nevyřešilo ?
|
Tweet |
Z podané stížnosti nejsou zřejmé skutkové okolnosti sporu, z toho důvodu pouze uvádíme, že zákazník má možnost v souladu s ustanovením § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Dobrý den,
můžete nám, prosím, upřesnit, co konkrétně tím myslíte, případně co je v nepořádku. Napište nám případně podrobnosti na info@o2guru.cz. Službu máte zřízenou a byla zřízena korektně - telefonicky.
S pozdravem
Petr Mišurec, Social Media Guru, O2
Hodnocení: