Společnost


Cupidi Bellator Holding & Co, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:91
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36606Zaplacené a nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2019, před 5 lety

Lenka Sáblová

Znění stížnosti

Dobrý den,

v červenci jsme si na stránkách www.dresser.cz objednali dámské boty, které jsme následně zaplatili převodem z účtu. Brzo po odeslání platby nám přišel email, že zboží expedují. Když jsme zboží skoro 3 měsíce nedostali, kontaktovali jsme firmu přes email (jediný kontakt, který jsme našli na jejich stránkách). Odepsali, že máme sledovat zásilku - podle toho jsme zjistili, že zboží odeslané z Číny bylo doručeno do ČR a v září opět odesláno zpět do Číny. Prý se pokoušeli zboží v září doručit, nikdo nás doma nekontaktoval, ani lístek ve schránce jsme nenašli a ani firma www.dresser.cz nás neupozornila, že se nám snaží zboží doručit. Poslali nám email, že máme balíček (který jsme nedostali) vyfotit a poslat na něajakou adresu SDRUŽENÍ PODNIKATELŮ, MASARYKOVO NÁMĚSTÍ 9, SLANÝ 27401 spolu s odstoupením od smlouvy. Jediné co tam můžeme poslat je tak odstoupení od smlouvy. Prosím neporadili byste nám, jak v tomto případě dále postupovat...?
Velmi děkujeme za reakci, s pozdravem
Zdeňka Ferusováobjednávka č. 277503


Produkt

Dámské polobotky Melissa - Blue, 39 (cena 499 CZK)


Požadované řešení

Rádi bychom odstoupili od smlouvy z důvodu nedodání zboží a požadujeme vrácení zaplacených peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 15:16, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2020 06:11, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.