Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 10.4.14 technik společnosti přijal zálohu 2000 Kč na náhradní díl lednice. Přes minimálně 10 telefonátů z naší strany nebyli zaměstnanci firmy schopni říci, kdy a zda vůbec bude lednice opravena (jaro bylo velmi teplé a život bez lednice k nevydržení).
Po cca 6 týdnech marné snahy domoci se informace o opravě lednice jsme zaměstnanci firmy BMK servis sdělili, že zkusíme lednici nechat opravit u jiné firmy. Nebyly námitky. Konkurenční firma nám lednici opravila a proto jsme firmě BMK servis sdělili, že bez jejich přičinění máme lednici konečně ( po 8 týdnech!!!) opravenou a tudíž chceme odstoupit od smlouvy. Bylo nás řečeno, že už náhradní díl došel a že nám ho přijdou vyměnit. To jsme už ale nepotřebovali, protože lednice už byla opravená jinou firmou. Bylo nám tedy řečeno, že se s námi spojí nějaký technik a zálohu vyúčtuje (po odečtení výloh za dopravu). Týden se nic nedělo a proto jsme opět (po kolikáté už) volali do firmy BMK servis. Opět jsme se dozvěděli, že se s námi spojí technik. Opět se týden nic nedělo a proto jsme napsali e-mail na vedení společnosti. Odpovědí bylo zamítavé stanovisko jednatele společnosti se zdůvodněním, že si zálohu ponechají, protože teď mají náhradní díl, který objednali pro nás. Anebo si můžeme tento díl odkoupit. S tímto vyjádřením jsme nesouhlasili, opět jsme napsali e-mail, kde jsme celou situaci dlouze vylíčili včetně toho, jak s námi po celou dobu čekání na náhradní díl nikdo z firmy nekomunikoval. Odpověď týden nepřišla, proto jsme ji zaurgovali s tím, že žádáme o urychlenou odpověď, v opačném případě nám nezbyde nic jiného, než se obrátit na ČOI.
Odpověď, která přišla včera, musíme přeposlat, protože jsme se v obchodním styku ještě z něčím podobným nesetkali :
Vážený zákazníku,
Stanovisko našeho servisu jste dostal. Pro nás je to uzavřená záležitost. Stále jste nám neodpověděl jak máme zakázku dokončit.
A dále Vám sděluji, že i my žasneme nad Vaším chováním a agresí spojené s vyhrožováním. Mohu Vás ujistit, že ani my si nenecháme všechno líbit a veškeré negativní a lživé kroky spotřebitelů nebudeme přehlížet a umíme se velmi účinně bránit pro pomluvu a poškození dobrého jména!
Jak jsem již uvedl, naše společnost neudělala nic protiprávního a má nárok na úhradu vynaložených nákladů. Zákazníky, kteří jednají s dvojí tváří nechceme a ani nebudeme podporovat a tolerovat.
Stále čekáme na Vaši odpověď, zda si budete přát ND odkoupit.
Pokud bude třeba, přepošleme i ostatní e-maily, ze kterých je zřejmé, že žádné "lživé kroky" nepodnikáme a jediná naše agrese je ta, že už jsme poté, co s námi 3 měsíce nikdo nekomunikuje, napsali, že případ předáme ČOI.
lednice Fagor FFA6925X,
Prosíme o radu, jak máme postupovat :
a) aby nám byla vrácena část zálohy
b) aby BMK servis jednal se zákazníkem tak, jak je v současné době
běžné
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta na počkání, je zhotovitel povinen vydat spotřebiteli písemné potvrzení o převzetí objednávky. Potvrzení musí obsahovat označení předmětu služby, její rozsah, jakost, cenu za provedení služby a termín jejího plnění.
Není-li plněno ve lhůtě dle smlouvy, může spotřebitel od smlouvy odstoupit poté, co stanoví zhotoviteli dodatečnou přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti. Tato lhůta může být poskytnuta výslovně nebo mlčky. V tuto chvíli tedy záleží na skutečnosti, zda spotřebitel může prokázat, že od smlouvy odstoupil z důvodu prodlení. Pokud spotřebitel od smlouvy neodstoupil, je ze smlouvy stále zavázán. Odstoupením se smlouva ruší od počátku a strany jsou povinné vrátit si vzájemná plnění. Spotřebitel dle dostupných informací zatím neměl z ničeho užitek, tedy by nebyl povinen se společností vyrovnávat.
Společnost BMK servis s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.