Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36613Topení ve vlaku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2019, před 5 lety

Vlasta Svobodová

Znění stížnosti

Už po několikáté se mi stalo že jedu ráno vlakem (osobak, cesta Praha Masarykovo nádraží - Hněvice) vlak je pristaven a po dobu zhruba 20min čekání hezky topí. Jakmile se rozjede stusti se klimatizace a z příjemného sezení v triku se stává zhruba hodinu a půl dlouhé klepání zimou i přes mikinu a bundu. V létě vedro v zimě větší kosa než venku. Za tohle platíme? To mi nepřijde normální.


Produkt

Praha Masarykovo nádraží - Hněvice. Os. City elephant. Odjezd 4:35h


Požadované řešení

Topit i za jízdy. V 5rano je dost zima na klimatizaci...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 11:36, před 5 lety

Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/

Jedná se i o případy, kdy ve voze řazeném dle plánu řazení nebyla dodržena teplotní pohoda z důvodu nefunkční klimatizace, nuceného větrání nebo topení a cestujícího nelze adekvátně přemístit. Odškodnění za neplnění vybraných standardů lze při jedné platbě uplatnit maximálně dvě.

Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2019 11:20, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.