Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na základe formulára na Facebooku a následného telefonického rozhovoru s neznámou ženou na tel. čísle +420773072229 dňa 25.10.2019, som si objednal obuv Immortal-shoes v ZELENEJ farbe, veľkosť 44. Zásielku od DEV Logistics Ltd., sklad: Stara Vajnorska 11 - isklad.sk - brana 2, 831 04 Bratislava, spolu s faktúrou číslo 222319 som prevzal od kuriéra Slovak Parcel Service, s.r.o. Bratislava, dňa 31.10.2019. Kuriérovi som pri prevzatí vyplatil 60,00 Eur.
Po prevzatí a otvorení balíka som zistil, že obuv nie je v zelenej farbe, ale v sivej. Takú som výslovne nechcel, čo som opakovane povedal aj tej pani, ktorá telefonicky spisovala so mnou objednávku, keď hovorila, že teraz takú na sklade nemáte. Ďalej som zistil, že sa jedná o obuv, ktorá je v teréne nevyužiteľná, lebo je zo sieťoviny, čiže sa nedá nosiť v exteriéri ani v suchu, ani za mokra. Obuv som chcel využívať na turistiku, do terénu. Pre oceľovú špičku sa nedá nosiť ani v telocvični. Je to proste nevyužiteľná obuv a cítim sa podvedený. Túto obuv nechcem, lebo nespĺňa v reklame deklarované parametre a z hľadiska účelu je nevyužiteľná, lebo sieťovina je na nosenie v teréne nevhodná. Preto odstupujem od zmluvy a vraciam obuv späť na adresu, z ktorej bola dodaná. Žiadam Vás o vrátenie zaplatenej sumy 60 Eur, t.j. aj ceny návratnej dopravy, pretože ide o podvod a klamlivú reklamu. Pokiaľ sa tak nestane, obrátim sa so sťažnosťou na Slovenskú obchodnú inšpekciu.
Immortal - shoes + Grey + 44, faktúra č. 222319
Obuv vraciam na adresu, z ktorej bola dodaná. Žiadam, aby ste mi obratom vrátili zaplatenú sumu 60 Eur + 5 Eur za balenie a vrátenie tovaru, a to na osobný účet, ktorého číslo uvádzam v kolonke "Reference".
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zřejmě zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v některém ze států EU, doporučujeme spotřebitelovi, aby se případně obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.