Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, moje babicka se bohuzel nechala nalakat na zmeneni dodavatele plynu od teto spolecnosti. To, ze plati zvlastni uhrady za plyn je asi to nejmensi. Prisli ji dve faktury na dve ruzne castky, ktere splatila pres postu na jejich uvedene cislo uctu najednou nekolik dni pred dobou splatnosti. Skoro po mesici ji prisli dve upominky, ze tyto dve castky neuhradila a bude se to resit soudne. Poslali jsme jim kopii platby, telefonovali o teto nesrovnalosi, ale platba jim pry neprisla, ze se na to jeste podivaji.
Plyn
Stornovani upominek a sankce. Sparovani nasi platby s jejich fakturou.
|
Tweet |
V případě, že byly platby zaslány na správné číslo účtu a se správným variabilním symbolem, jak stanovuje smlouva, jsou upomínky neoprávněné.
Pro úplnost uvádíme, že dozorovou činnost a mimosoudní řešení sporů vykonává, Česká obchodní inspekce u zprostředkovatelů a Energetický regulační úřad u držitelů licence (=dodavatelů).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (oddělení ADR). Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
přihláškou do výběrového řízení se naše společnost zavazuje, že pro zákazníka zcela zdarma realizuje výběrové řízení na cenově výhodnějšího dodavatele energií.
Zákazníkovi garantujeme, že nový dodavatel bude cenově výhodnější, než je jeho stávající. Když tato kritéria splníme, podle podmínek výběrového řízení, které zákazník obdržel, se nám zákazník zavazuje, že služby nového dodavatele využije.
Všechny podmínky výběrového řízení má od nás každý zákazník v písemné podobě. Pro zvýšení kvality služeb a ověření, že terénní pracovník předal klientovi jasné a srozumitelné informace, navíc každou přihlášku do výběrového řízení ověřujeme se zákazníkem následující pracovní den telefonicky tzv. verifikačním hovorem. V něm zákazníkovi znovu rekapitulujeme podmínky a proces výběrového řízení a ověřujeme, že jsou mu informace srozumitelné a se zařazením do výběrového řízení souhlasí.
Vzhledem k tomu, že nejsme společnost, která dodává energie – nemohla Vám být z naší strany doručena žádná faktura. S celou záležitostí je tedy třeba se obrátit na společnosti, které Vám fakturu vystavily.
Jestli máte pocit, že jsme ve výše popsaném procesu pochybili, pošlete nám prosím na e-mailovou adresu ombudsman@cvras.cz číslo Vaší přihlášky. Ověříme postup sepsání přihlášky a zkontrolujeme verifikační hovor. Jestliže najdeme jakoukoliv pochybnost z naší strany, zajistíme vyřízení této záležitosti k Vaší plné spokojenosti.
S pozdravem
Tým CVŘ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.