Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dostala jsem e-mail že je moje žádost byla vyřízená a nový tablet Lenovo mám připraveny na prodejně . Když jsem tento e-mail našla a volala na vaši linku paní mi arogantně vysvětlila že za to nemůže jestli nějaký zaměstnanec poslal špatný e-mail. A arogantně argumentovala proč volám až teť ??? Přičemž moje reklamace trvala o hodně déle než se mi vůbec někdo ozval jak to vypadá . Prosím prověřte to jelikož na vašich infolinkach jsem nepochodila.
2193334717 tablet Lenovo
Vzhledem k tomu ze jsem vás zákazník bych chtěla nový tablet Lenovo tak jak mi bylo e-mailem sděleno že jej mám připraveny k výdeji na prodejně na pobočce Kladno.
|
Tweet |
Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách zpravidla bývá i upraveno, jakým způsobem bude spotřebiteli poskytnuto pojistné plnění.
Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění závěrů šetření pojistné události. Toto zdůvodnění musí být spotřebiteli poskytnuto v písemné formě. Zdůvodnění může následně spotřebitel rozporovat.
Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.