Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#36618Drzý personál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2019, před 5 lety

Martin Kliment

Znění stížnosti

3.10.19 mi byla doručena zásilka. Už na první pohled bylo jasné, že obal je poškozený. Pri hlubsim ohledání zasilka nebyla kompletní. Odesilatel, Lídl shop, poslal dvě krabice, kurýr přivezl jen jednu. Se slovy, že to není jeho problém, že nemá čas na nějaké kontroly, vzal balík a HODIL ho zpět do auta. Zásilka nebyla převzata. Jaké bylo mé zděšení o 15minut později se zásilka objevila na ppl předávací pobočce. Asi je to u této společnosti běžné chování kurýra. Fuj. Tímto přístupem nebude mit společnost co vozit.


Produkt

Skříňka nad pračku


Požadované řešení

Veřejnou omluvu kurýra a společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 10:37, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2019 12:38, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.