Společnost


MK PROLES s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3662Koupě řetězu na motorovou pilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 26 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2014, před 11 lety

Jana Pecová

Znění stížnosti

Dne 3.7.2014 jsem zakoupil ve výše uvedené společnosti v Benešově řetěz na motorovou pilu, dle mého zadání prodejci. Při výměně jsem zjistil, že řetěz neodpovídá, tudíž jsem odjel zpět do prodejny i s originálním řetězem, kde prodejce dovezený (originální)řetěz překontroloval a dle originálního řetězu provedl výměnu. I tento druhý vyměněný řetěz však neodpovídal parametrům požadovaného řetězu. Následující den, jsem se pokusil řetěz opět vyměnit, ale prodejce bohužel můj požadavek odmítl bez údání důvodů.


Produkt

Motorová pila Husqvarna 359 - řetěz


Požadované řešení

Dle mého mi mělo být zboží vyměněno za požadovaný řetěz, jelikož zboží bylo zpět přivezeno v originál krabičce, nepoužité a nepoškozené. Tudíž bych žádál o výměnu zboží (špatné za správné).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2014 11:04, před 11 lety

Dle § 2161 občanského zákoníku platí, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly. Jestliže požadavkem spotřebitele byl řetěž o stanovených vlatnostech, měl by zakoupený řetěž tyto vlastnosti mít. V opačném případě se jedná o tzv. nesplněnou jakost při převzetí. Prodávající v tomto případě vystupuje jako odborník. Pokud tedy obsahem dohody bylo výše uvedené, měl by prodávájící spotřebiteli vyměnit řetěz za kompatibilní. Je samozřejmě nutné, aby i informace sdělené spotřebitelem byly správné, např.označení pily.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 16:09, před 10 lety

Společnost MK PROLES s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.