Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.7.2014 jsem zakoupil ve výše uvedené společnosti v Benešově řetěz na motorovou pilu, dle mého zadání prodejci. Při výměně jsem zjistil, že řetěz neodpovídá, tudíž jsem odjel zpět do prodejny i s originálním řetězem, kde prodejce dovezený (originální)řetěz překontroloval a dle originálního řetězu provedl výměnu. I tento druhý vyměněný řetěz však neodpovídal parametrům požadovaného řetězu. Následující den, jsem se pokusil řetěz opět vyměnit, ale prodejce bohužel můj požadavek odmítl bez údání důvodů.
Motorová pila Husqvarna 359 - řetěz
Dle mého mi mělo být zboží vyměněno za požadovaný řetěz, jelikož zboží bylo zpět přivezeno v originál krabičce, nepoužité a nepoškozené. Tudíž bych žádál o výměnu zboží (špatné za správné).
|
Tweet |
Dle § 2161 občanského zákoníku platí, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly. Jestliže požadavkem spotřebitele byl řetěž o stanovených vlatnostech, měl by zakoupený řetěž tyto vlastnosti mít. V opačném případě se jedná o tzv. nesplněnou jakost při převzetí. Prodávající v tomto případě vystupuje jako odborník. Pokud tedy obsahem dohody bylo výše uvedené, měl by prodávájící spotřebiteli vyměnit řetěz za kompatibilní. Je samozřejmě nutné, aby i informace sdělené spotřebitelem byly správné, např.označení pily.
Společnost MK PROLES s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.