Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#36626Nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2019, před 5 lety

Aleš Zelený

Znění stížnosti

Dobrý den
Dne 1 11 2019 jsem na prodejně Electroworld české Budějovice NC Géčko koupil Evolveo Sigma T2.
Cena 790 Kč.
Zjistil jsem však doma při rozbalení že již tento výrobek mi objednali rodiče a tudíž jsem ho avsak rozbaleny z obalu šel vrátit na zmiňovanou prodejnu s dotazem zda lze vrátit hotovost.
Bylo mi řečeno že výrobek má poškozený obal a z tohoto důvodu nelze vrátit peníze jenže jak se to má asi vyzkoušet když je to tak hezký zabaleny že bez poškození se do toho nedá opravdu dostat? Jak mám postupovat. Děkuji


Produkt

Evolveo Sigma T2 DVB prijimac


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 08:02, před 5 lety

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží je možné pouze v případě, pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (telefonicky, přes internet atd.) nebo mimo obchodní prostory obchodníka (např.: podomní prodej). Byla-li věc zakoupena v „kamenném“ obchodě, toto právo spotřebitel nemá.

Jiná je situace, když někteří prodávající vrácení či výměnu zboží za jiné v určitých lhůtách umožňují, o čemž spotřebitele informují zpravidla na účtence či sdělením u pokladen. Jde o možnost jdoucí nad rámec zákona, proto si mohou stanovit různé podmínky (nepoužité zboží s originálními visačkami, v nepoškozeném obalu, předložení účtenky). Prodávající pak nemusí vždy vracet peněžní prostředky, ale může se zavázat např. pouze k výměně či vrácení ceny formou kreditu na zákaznickou kartu či kupónu na další nákup (Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-4767/dtest-nejcastejsi-omyly-ceskych-spotrebitelu). Konkrétní informace o podmínkách vrácení nevyhovujícího zboží bývá uvedena zpravidla v prodejních řádech nebo na účtenkách.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.11.2019 12:55, před 5 lety

Dobrý deň,
spoločnosť ElectroWorld s.r.o., pristúpila k prešetreniu podnetu zákazníka a na jeho základe naďalej trvá na opodstatnenom zamietnutí odstúpenia od kúpnej zmluvy. Obal bol vo veľmi poškodenom stave.
Ide o tovar balený v pevnom obale, ktorý je možné vybrať bez jeho poškodenia. V tomto prípade nešlo ani len o drobné natrhnutie ale veľké poškodenie obalu.

Ďakujem

S pozdravom

Ingrid Weintragerová
manažér oddelenia reklamácií

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.11.2019 15:51, před 5 lety


Aleš Zelený

Hodnocení: