Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dne 25.9.2019 jsem na eshopu lidl objednala sekretář, z něj mi byla dodána jen jedna krabice namísto dvou, za kterou jsem zaplatila dobírkou celou částku 1790 Kč. To, že mají být dvě části jsem zjistila až po rozbalení, neboť tato skutečnost nebyla nikde uvedena.
Po kontaktování zákaznické linky, kde odpověděla velice nepříjemná slečna, která mi tvrdila, že je to vlastně chyba, se kterou se nedá nic dělat, jsme se domluvily, že pošle kurýra, který balík převezme a vrátíte mi peníze. Kurýr si balík 24.10.2019 převzal, načež mi 29.10.2019 přišel email na dobropis 0 Kč, přestože jsem zaplatila 1790 Kč. Okamžitě jsem volala na zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že je chyba na jejich straně a okamžitě to vyřeší.
Dnes je 4.11.2019 a stále žádná další komunikace od společnosti lidl neproběhla. Peníze tedy nemám a nikdo nemá ani zájem se mnou komunikovat.
Považovala jsem společnost Lidl za seriózní firmu, kdy ano, chyba se může stát, nicméně jejich neochota to řešit a dojít ke zdárnému výsledku je opravdu nevídaná.
Je to více než měsíc od objednávky a je v konečném důsledku nemám ani sekretář ani peníze.
Sekretář
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Hlaváčková,
tato situace nás velmi mrzí a za chybně dodané zboží i následnou prodlevu ve vracení peněz se Vám velmi omlouváme. Váš podnět zaurgujeme u odpovědných kolegů, aby se Vám co nejrychleji ozvali a celou situaci dořešili k Vašemu spokojení.
Znovu se omlouváme a přejeme pohodový týden.
Lidl Česká republika
Dobrý den,
je to již tři dny a stále mne nikdo nekontaktoval, Lidl očividně nemá zájem situaci řešit a ani peníze mi nepřišly... Asi budu muset přistoupit k dalším krokům, neboť zde společnost jen píše plané sliby a omluvy a nekoná...
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den, paní Hlaváčková,
je nám líto, že se Vám odpovědní kolegové stále neozvali, pravděpodobně je to z kapacitních důvodů, proto Vás prosíme o trpělivost. Váš podnět jsme nicméně opětovně zaurgovali.
Děkujeme za trpělivost a přejeme hezký týden.
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.