Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#3663Pračka Godess...opakovaná oprava v záruce,,dlouhé čekáni na opravu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.07.2014, před 11 lety

Jana Smáhová

Znění stížnosti

V dubnu jsem zakoupila pračku zn.Godess V aši na hlavní třídě..dnes zhruba ani ne po měsíci opravy, která se znovu opakuje zase neždíme.Navic když jsem chtěla pomoci přímo v obchodě co si počít a že ji chci po měsíci vrátit že nejsem spokojena tak se mi vedouci vysmál že si mam zaregistrovat a ještě si sama volat opraváře..zdá se mi to vrcholné..Jsem s dvěma dětmi sama a nemam peněz na zbyt ...pračku jsem si pořídila aby nám složila a né aby mi stávkovala každý měsíc .


Produkt

Pračka GodesVB..výrobní číslo je :2905890240


Požadované řešení

Chtěla bych zboží vrátit,nejsem spokojena s výrobkem který mi po měsíci nedá službu kterou po něm chci a ptotže i po měsici po opravě v záruce udává tutéž chybu a je naprosto zase k ničemu..děkuju


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2014 10:44, před 11 lety

S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
Zmiňovanou výjimkou se rozumí případ, kdy je v záručním listě uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 13:53, před 10 lety

Společnost EURONICS ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.9.2014 13:53, před 10 lety


Jana Smáhová

Hodnocení: