Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V dubnu jsem zakoupila pračku zn.Godess V aši na hlavní třídě..dnes zhruba ani ne po měsíci opravy, která se znovu opakuje zase neždíme.Navic když jsem chtěla pomoci přímo v obchodě co si počít a že ji chci po měsíci vrátit že nejsem spokojena tak se mi vedouci vysmál že si mam zaregistrovat a ještě si sama volat opraváře..zdá se mi to vrcholné..Jsem s dvěma dětmi sama a nemam peněz na zbyt ...pračku jsem si pořídila aby nám složila a né aby mi stávkovala každý měsíc .
Pračka GodesVB..výrobní číslo je :2905890240
Chtěla bych zboží vrátit,nejsem spokojena s výrobkem který mi po měsíci nedá službu kterou po něm chci a ptotže i po měsici po opravě v záruce udává tutéž chybu a je naprosto zase k ničemu..děkuju
|
Tweet |
S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
Zmiňovanou výjimkou se rozumí případ, kdy je v záručním listě uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším.
Společnost EURONICS ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.
Hodnocení: