Společnost


iMedia 888 GmbH

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36635VYMÁHÁNÍ ČÁSTKY ZA POSKYTOVANÉ SLUŽBY

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2019, před 5 lety

Martin Veselý

Znění stížnosti

Dobrý den v roce 2016 jsem se zaregistroval na internetové stránky thecasuallounge společnosti iMedia888 GmbH. Po čase 20. 1. 2016 jsem si předplatil VIP členství - která umožňovala plný prémiový přístup k účtovaným službám, které jsem 10. 2. 2016 vypověděl a zrušil formou e:mailu přes kontakt v ČR support@thecasuallounge.cz. Následně jsem si opět 23. 1. 2017 předplatil VIP členství. 28. 2. 2017 jsem chtěl VIP členství vypovědět opět formou e:mailu. 1. 3. 2017 mi bylo odpovězeno, že mohu vypovědět pouze faxem případně dopisem. Faxové číslo nebylo funkční, zkoušel jsem i přes Českou poštu. Pokoušel jsem se zrušit opakovaně přes kontakt support@thecasuallounge.cz a celý rok mi bylo strháván každé 3měsíce poplatek za VIP členství. 22. 1. 2019 jsem se opět pokusil členství vypovědět 23.1.2019 mi přišla odpověď, at' přiložím výpověď s podpisem do přílohy, to jsem 24.1.2019 učinil a odeslal. Protože jsem zaslal výpověď dle požadavků společnosti a členství zrušil, nadále jsem neměl členství platit a byla mi opět 24.1.2019 stržena společností částka zrušil jsem pro jistotu i bankovní kartu, aby mi nebyly nadále strhávány platby společností iMedia888 GmbH. Posléze jsem byl 2. 8. 2019 nejprve prostřednictvím vymáhačské firmy Fairmount GmbH a následně advokátní společností Auer Witte Thiel upozorněn na zaplacení částky 175,68 EUR. Obě společnosti jsem upozornil, že jsem řádně své členství vypověděl a ukončil, nicméně mi stále chodí upomínky k uhrazení částky a výhružky soudního jednání s následnou exekucí a uhrazením správních poplatků


Produkt

Společnost iMedia888 GmbH, která provozuje internetové stránky thecasuallounge, v ČR kontakt přes support@thecasuallounge.cz . Zveřejněné stížnosti na tuto společnost ji myslím dostatečně charakterizují.


Požadované řešení

1. Zastavit vymahačské e:maily, které chodí zpravidla ve 14 ti denních cyklech, vždy s upraveným, posunutým datem splátky.
2. Prosím o popis právního postupu v případě, že by se společnost rozhodla vymáhat "pohledávku" soudně v ČR, s případným odhadem event. dalších nákladů. Pevně však věřím, že toto krajní řešení je velmi nepravděpodobné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 15:31, před 5 lety

Z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačuje (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud byla výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnost.

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.

Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2020 14:04, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.