Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, dnes jsem požádal řidiče, který naváží mimo jiné i Kouřim, zda by zásilku pro H. K., uložil do složenky, hračky na náměstí v Kouřim, protože v času doručování nejsme doma. Řidič má telefon (viz referenční údaje) mě arogantně sdělil, že to tam nedá, že by přišel o peníze. Na můj dotaz, proč tuto službu nabízíte, mě odsekl, že on to nevymyslel. Řekl jsem mu že si asi budu muset na jeho jednání stěžovat, začal mě týkat, že si můžu stěžovat kde chci. Protože se jedná o řidiče, který již mojí manželce vyhrožoval v minulosti s tím, že on si její jméno bude pamatovat a ona bude mít problém s podáváním zásilek, myslím si, že i jeho dnešní reakce je ryze osobní. Žádám o nápravu, budu o chování Vašeho řídiče informovat i e-shop, tedy Mall. Děkuji za zpětnou vazbu a info. Karel Kadeřábek.
Je to na Vás, jakékoliv další invektiv že strany řidiče na naší rodinu již budu řešit právní cestou.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.