Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#36645Klamavé praktiky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2019, před 5 lety

Jarmila Svatunkova

Znění stížnosti

V e-shopu Vevio jsem si objednala 2 mikinové kabáty, dle obrázku, protože se mi líbily a z celkového působení obchodu jsem měla dobrý dojem. V e-shopu nebylo nikde na první pohled uvedeno, že se jedná o přeprodej z Číny. Je to až v obchodních podmínkách, které se u nás čtou až je průšvih a na to Vevio spoléhá. Výrazy jako skvělé zboží, vynikající kvalita, vrácení zboží...atd zákazníka ukolébá. Ale neřeším tady původ zboží. Zboží dorazilo a oproti obrázku bylo barevně jiné, ale kvalitou něco mezi hadrem na podlahu a pytlem na odpadky. Celý "Kabát" váží 38 dkg!! a jeho cena byla vyznačena na 3,5 USD. Zaplacená cena za jeden kus byla 699,- Kč, slevněno z původní ceny 2330.Kč. To už je přímo lež, protože něco takového, co přišlo nemá hodnotu ani 50-Kč. Je to velice lehoučný, pogumovaný, plyšový a hnusný svetřík za 700,- Korun. Velikost neseděla ani u jednoho "kabátu" Obchod nereaguje ani na maily, ani na vyplněný reklamační formulář. Jiná možnost kontaktu není. Musíte reklamovat, i když chcete vrátit peníze. Telefonický kontakt není, jen mail, na který nikdo nereaguje. Na zprávu před Messengera mně kdosi ujistil, že mi budou peníze vráceny. Ale kdy a kam, to už nic a od té doby zase ticho. Dnes mi po desetidenním vytrvalém psaní bylo sděleno, že začali otvírat reklamační protokol a mám si za 28 dní napsat, co bude. Ne oni mně dají vědět, ale já musím utrácet svůj čas abych dostala možná zpět své peníze. Pokud se Veviu a Beastu zdá 1399 kč za dva ohavné hadry málo, mně tedy ne. Mailovou korespondenci mohu doložit. Přála jsem si pouze vrátit zboží a abych dostala zpět peníze. Nechci výměnu. Než něco prodáváte, měli byste to nejdříve vidět na vlastní oči, než začnete vykládat zákazníkům, jak skvělá kvalita je prodávána zrovna u vás Někdy v číně nakupuji, takže to mi tolik nevadilo, ale nikdy se mi nestalo, aby přišla podobná hrůza, pokud jde o kvalitu. Sežeňte si lepší dodavatele prosím. Za tohle vám své peníze dávat nebudu. J.Svatůňková


Produkt

Mikinový kabát Harley - https://vevio.cz/shop/damsky-mikinovy-kabat-harley/?gclid=Cj0KCQiAtf_tBRDtARIsAIbAKe3cgOCYN04k3nRhv8Q-DHeOOJFaU3pCHbLtqEOS9pzCrPUdcvTntWAaAqqKEALw_wcB


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2019 11:24, před 5 lety

Ustanovení § 2161 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, stanovuje případy, kdy je věc vadná. Za vadu věci se bude považovat, pokud věc nebude mít vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. Věc bude také vadná, pokud se nehodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá. Věc také musí odpovídat jakosti nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze.

Má-li věc vady, může spotřebitel žádat opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je však možné pouze v případě, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Nelze-li vadu odstranit opravou věci nebo dodáním nové věci (např. proto, že vadou trpí celá série), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2019 14:49, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.