Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Včera 3.11.2019 jsem odklikla “roční Premium předplatné” u této společnosti s tím, že uváděli 90kč/rok. Dnes jsem zjistila, že mi 10.11.2019 bude stržena částka 4752kč. Jelikož tato částka v podmínkách nebyla nikde uvedena, považuji toto za podvodné. Samozřejmě jsem ihned psala e-mail na zákaznické centrum, pouze generují počítačové odpovědi (bude prý řešeno do 5 dnů). Zablokovala jsem si kartu, aby částku nestihli strhnout. Zítra jim pošlu faxem vypoved. Ucet nelze bez zrušení Prémiového zrušit. Prosím o pomoc a děkuji.
Seznamka
Nestržení částky z účtu, důkaz o zrušení účtu na mail a zrušení účtu
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitekue na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Spotřebitelka nám zaslala vyjádření společnosti:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.
Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 03/11/2020 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.
Dne 03/11/2019 jste si zaplatil/a 12 měsíční Prémiové členství v celkové ceně 4752 Kč. To odpovídá týdenní / měsíční částce 99 Kč. V momentě, jak jste si Prémiové členství zakoupil/a, měl/a jste na první platební stránce možnost vidět různé možnosti délky členství s odpovídající měsíční částkou (v aplikaci je zobrazována týdenní částka).
Je to proto, abyste měl/a možnost vidět, že členství s delším termínem je levnější. Po výběru délky členství, jste byl/a přesměrován/a na stránku s platebními informacemi.
Před zadáním platebních detailů, byl pro lepší přehled zobrazen týdenní nebo měsíční ekvivalent a také byla na stránce jasně zobrazena celková částka - viz příloha. Je nám líto, pokud jste si informace o celkové částce nepřečetl/a.
Pokud si přejete profil vymazat, napište nám na ochrana@academic-singles.cz z Vaší registrované e-mailové adresy a potvrďte svůj požadavek na vymazání. Mějte prosím na paměti, že případné nevyužité Prémiové členství nebude refundováno. Před vymazáním aktivního Prémiového členství tak možná má smysl počkat, než skončí Vaše zaplacené období.
Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
Spotřebitelka odstoupila ve lhůtě 14 dnů, navíc bezprostředně po uzavření smlouvy, měla by jí být vrácena plná částka, kterou uhradila.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby se k situaci vyjádřila a respektovala odstoupení od smlouvy podané spotřebitelkou.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Ihned jsem pana Michaela Hlavacka kontaktovala. Pro ilustraci prikladam podmínky, které jsem si neprecetla, jelikož jsou napsany tak, aby nebyly citelně. Zato velmi citelně byla deklarována částka 99kč/rok - to “týdně” je tím světle šedým viz příloha. Klamání spotřebitele jak vyšité.
Vážený pane,
Již jsem provedla všechny kroky k odstoupení od smlouvy:
1.poslala jsem fax/mail
2.poslala jsem písemnou výpověď
3.uvedla jsem i důvody, proč a za jakých okolností k chybné registraci došlo
a žádám tímto společnost Be2, kterou zastupujete, o vrácení plné částky za Premium účet, jež mi byla dnes 5.11.stržena,jelikož mám na to ze zákona nárok.
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji o reakci na kroky, které spotřebitelka provedla.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.