Počet nahlášených stížností: | 35 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Není na koho se obrátit,firma zaručuje 100% vrácení peněz v případě nespokojenosti se zbožím,ale sídlo firmy je Ljubljana a nikde není žádný telefonický kontakt,kde by bylo možno vyřídit tuto záležitost...Jediné,co jsem mohl udělat bylo,že jsem poslal mail na e-mailovou adresu,uvedenou na faktuře( na tento mail však dosud nikdo neodpověděl)Nákup tohoto produktu byl po internetu.
Je to produkt Turbo Max( 30náplastí)
Požaduji vrácení celé částky za zboží,je to nevhodný dárek,zboží je nenačaté,nerozbalené...
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Prodávající ve svých obchodních podmínkách dále zakotvuje 44 denní záruku na vrácení zboží. Jelikož se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, může si prodávající stanovit zvláštní podmínky. Prodejce stanoví následující: "V tomto období Vám budou v případě Vaší nespokojenosti s produktem vráceny vaše peníze. "
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt ze Slovinska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.