Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
DOBRÝ DEN, DNESKA JSEM NAVŠTÍVILA KAUFLAND V MLADÉ BOLESLAVI, VZALA JSEM SI KRABICI OD OKUREK KDE BYLY JEN TŘI OKURKY, KTERÉ JSEM PŘENDALA DO DRUHÉ KRABICE. KRABICI JSEM SI VZALA A PANÍ DOPLNOVAČKA - PRODAVAČKA MĚ NAPOMENULA ŽE KRABICE JSOU VZADU,SLUŠNĚ JSEM ODPOVĚDĚLA ŽE TAM TYTO NEJSOU A KRABICI JSEM SI NESLA, ONA NA MĚ IHNED ZAČALA ŘVÁT AT JÍ LASKAVĚ TU KRABICI VRÁTÍM ŽE JÍ POTŘEBUJE ABY PODEPŘELA JINOU KRABICI S OKURKAMA, A DORAZILO MĚ TO TÍM ŽE PŘEZ CELÉ ODDĚLENÍ ZELENINY NA MĚ STÁLE KŘIČELA, ABYCH KRABICI OKAMŽITĚ VRÁTILA ŽE JÍ STRAŠNĚ POTŘEBUJE , LIDÉ NA MĚ KOUKALA JAK KDYBYCH SI VZALA KDO VÍ CO. PRO JEDNU BLBOU KRABICI ABY NA MĚ TAKTO PRODAVAČKA ŘVALA, TO SI MYSLÍM JE DOCELA SILNÉ KAFE, NEHLEDĚ NA TO ŽE SE MNOU BYLY MOJE DCERY KTERÉ SE CHUDĚRY PANÍ AŽ BÁLY 6 LET A 2,5 ROKU. PROSÍM O PODÁNÍ VYSVĚTLENÍ, PANÍ BYLA SILNĚJŠÍ POSTAVY A STARŠÍHO VĚKU . ČAS BYL 10,30 KAUFLAND MLADÁ BOLESLAV NEDĚLE 6.
7.2014 PROSÍM O PODÁNÍ NĚJAKÉHO VYSVĚTLENÍ DĚKUJI , POPRAVDĚ SE MI TO OPRAVDU NELÍBILO , NEHLEDĚ NA TO ŽE KRABICE SI TAM BERE NAPROSTO KAŽDÝ . DĚKUJI VÝDOVÁ . MLADÁ BOLESLAV
JE MI JEDNO JAKÁ BUDE REAKCE ALE PROSÍM O ODPOVĚD , JSEM TAKTÉŽ PRODAVAČKA , ALE TAKOVÉ JEDNÁNÍ SI POKUD VÍM NESMÍ PRODAVAČ DOVOLIT
|
Tweet |
Chování mezi lidmi, případně mezi zaměstanci subjektu a zákazníky, není přímo upraveno právem, ale řídí se zásadami slušnosti apod. V tomto případě není dán přímo právní spor, který by mohl být v rámci služby VašeStížnosti.cz řešen.
Společnost projevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, tímto tedy možnost reakce převádíme na společnost.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Využil-li spotřebitel řešení nabídnuté společností, žádáme spotřebitele o sdělení výsledku řešení stížnosti. Děkujeme.
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.