Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#3666Stížnost na chování prodavačky zeleniny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 23 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2014, před 10 lety

LENKA VÝDOVÁ

Znění stížnosti

DOBRÝ DEN, DNESKA JSEM NAVŠTÍVILA KAUFLAND V MLADÉ BOLESLAVI, VZALA JSEM SI KRABICI OD OKUREK KDE BYLY JEN TŘI OKURKY, KTERÉ JSEM PŘENDALA DO DRUHÉ KRABICE. KRABICI JSEM SI VZALA A PANÍ DOPLNOVAČKA - PRODAVAČKA MĚ NAPOMENULA ŽE KRABICE JSOU VZADU,SLUŠNĚ JSEM ODPOVĚDĚLA ŽE TAM TYTO NEJSOU A KRABICI JSEM SI NESLA, ONA NA MĚ IHNED ZAČALA ŘVÁT AT JÍ LASKAVĚ TU KRABICI VRÁTÍM ŽE JÍ POTŘEBUJE ABY PODEPŘELA JINOU KRABICI S OKURKAMA, A DORAZILO MĚ TO TÍM ŽE PŘEZ CELÉ ODDĚLENÍ ZELENINY NA MĚ STÁLE KŘIČELA, ABYCH KRABICI OKAMŽITĚ VRÁTILA ŽE JÍ STRAŠNĚ POTŘEBUJE , LIDÉ NA MĚ KOUKALA JAK KDYBYCH SI VZALA KDO VÍ CO. PRO JEDNU BLBOU KRABICI ABY NA MĚ TAKTO PRODAVAČKA ŘVALA, TO SI MYSLÍM JE DOCELA SILNÉ KAFE, NEHLEDĚ NA TO ŽE SE MNOU BYLY MOJE DCERY KTERÉ SE CHUDĚRY PANÍ AŽ BÁLY 6 LET A 2,5 ROKU. PROSÍM O PODÁNÍ VYSVĚTLENÍ, PANÍ BYLA SILNĚJŠÍ POSTAVY A STARŠÍHO VĚKU . ČAS BYL 10,30 KAUFLAND MLADÁ BOLESLAV NEDĚLE 6.
7.2014 PROSÍM O PODÁNÍ NĚJAKÉHO VYSVĚTLENÍ DĚKUJI , POPRAVDĚ SE MI TO OPRAVDU NELÍBILO , NEHLEDĚ NA TO ŽE KRABICE SI TAM BERE NAPROSTO KAŽDÝ . DĚKUJI VÝDOVÁ . MLADÁ BOLESLAV


Požadované řešení

JE MI JEDNO JAKÁ BUDE REAKCE ALE PROSÍM O ODPOVĚD , JSEM TAKTÉŽ PRODAVAČKA , ALE TAKOVÉ JEDNÁNÍ SI POKUD VÍM NESMÍ PRODAVAČ DOVOLIT


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2014 10:21, před 10 lety

Chování mezi lidmi, případně mezi zaměstanci subjektu a zákazníky, není přímo upraveno právem, ale řídí se zásadami slušnosti apod. V tomto případě není dán přímo právní spor, který by mohl být v rámci služby VašeStížnosti.cz řešen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2014 14:00, před 10 lety

Společnost projevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, tímto tedy možnost reakce převádíme na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.7.2014 14:02, před 10 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 11:19, před 10 lety

Využil-li spotřebitel řešení nabídnuté společností, žádáme spotřebitele o sdělení výsledku řešení stížnosti. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 10:44, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.