Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dané společnosti jsem posílala výpověď smlouvy k daným aukcím, společnost na adrese uvedené ve smlouvě nereaguje, telefon nebere, ještě budu zkoušet e-mail.
Co se může stát, když v podstatě podepíšu novou smlouvu s jiným dodavatelem energií, když daná společnost v podstatě nikde neexistuje? Jak můžu smlouvu zrušit, když protistrana nereaguje?
Děkuji za odpověď.
nenalezena adresa společnosti
Prošetření, zda společnost má nějakou fungující adresu.
|
Tweet |
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.