Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes přijel kurýr z PPL pro reklamované zboží. Za prvé přijel o den déle než měl. Za druhé, zavolal mi minutu před příjezdem. Slušně jsem ho požádala, že jsem těhotná, mám doma malé dítě a balíček je těžký, jestli by nemohl pro něj sběhnout nahoru. Neochotně pronesl, že na to nemá čas. Když jsem se konečně dotrmacela s tou bednou a synem ven před vchod. Pan z PPL nastoupil do auta a odjel mi před nosem. Tak jsem mu volala a musela jsem v téhle zimě na něj čekat s nevhodne oblecenym dítětem před vchodem. Pro jistotu, když přijel neslušně telefonoval a neráčil se ani slušně pozdravit.
Reklamace zboží z Lidlshopu
Lepší ochota co se týče žen, především těhotných a matek malých dětí a důchodců by neuškodila. Pomoc při výnosu by neuskodila. Zvláště když pro mladého pána je to zanedbatelna pomoc!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, pak v takovém případě je právě prodávající oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.