Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#36664Neochota

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2019, před 5 lety

Denisa Rubášová

Znění stížnosti

Dnes přijel kurýr z PPL pro reklamované zboží. Za prvé přijel o den déle než měl. Za druhé, zavolal mi minutu před příjezdem. Slušně jsem ho požádala, že jsem těhotná, mám doma malé dítě a balíček je těžký, jestli by nemohl pro něj sběhnout nahoru. Neochotně pronesl, že na to nemá čas. Když jsem se konečně dotrmacela s tou bednou a synem ven před vchod. Pan z PPL nastoupil do auta a odjel mi před nosem. Tak jsem mu volala a musela jsem v téhle zimě na něj čekat s nevhodne oblecenym dítětem před vchodem. Pro jistotu, když přijel neslušně telefonoval a neráčil se ani slušně pozdravit.


Produkt

Reklamace zboží z Lidlshopu


Požadované řešení

Lepší ochota co se týče žen, především těhotných a matek malých dětí a důchodců by neuškodila. Pomoc při výnosu by neuskodila. Zvláště když pro mladého pána je to zanedbatelna pomoc!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2019 12:01, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, pak v takovém případě je právě prodávající oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2019 12:33, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.