Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 2. 11. jsem v prodejne Lidl v Praze Repich zakoupila mlete hovezi z Policky. V chladicim boxu jiz od pohledu vsechna baleni vypadala podezrele, maso nemelo jasne cervenou barvu, jen naruzovelou.Ovsem vim, ze se to stava a barva neni urcujicim faktorem, tak jsem si vybrala nejruzovejsi baleni. V lednici jsem ale uz v nedeli rano zpozorovala, ze maso napadne zesedivelo. A dnes (datum spotreby byl 5. 11., tj. dnes) jsem ho chtela zpracovat a ovanul me velmi neprijemny zapach. Maso bylo zkazene a tipuji, ze zkazene bylo, uz kdyz jsem ho kupovala. Jsem velmi zklamana, je pravda, ze si ani nepamatuji, kdy bych koupila v jakemkoliv retezci nezkazene nebo nenavinule maso, zejmena hovezi a kureci. Asi se budu muset skutecne stale nakupovat v ve farmarske prodejne a za dvojnasobne ceny. Ovsem nejsem tak bohata, abych mohla kupovat levnejsi maso a to pak stejne vyhazovat.
Jen upozornit na nekvalitni zbozi. Penize uz mi nikdo nevrati a cas ukrojeny nejakym handrkovanim se a nekolikakilometrovou cestou do obchodu mi za to nestoji.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohla by spotřebitelka rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, paní Šretrová,
mrzí nás, že jste v prodejně zakoupila zkažené maso a tento podnět nebereme na lehkou váhu. Předáme jej vedení dané pobočky, aby vše prověřilo. Vy můžete maso zanést zpět do prodejny, kde Vám za něj vrátíme peníze i bez předložení účtenky.
Děkujeme za upozornění a znovu se omlouváme. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.