Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#36665Zkažené mleté hovězí maso

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2019, před 5 lety

Andrea Šretrová

Znění stížnosti

Dne 2. 11. jsem v prodejne Lidl v Praze Repich zakoupila mlete hovezi z Policky. V chladicim boxu jiz od pohledu vsechna baleni vypadala podezrele, maso nemelo jasne cervenou barvu, jen naruzovelou.Ovsem vim, ze se to stava a barva neni urcujicim faktorem, tak jsem si vybrala nejruzovejsi baleni. V lednici jsem ale uz v nedeli rano zpozorovala, ze maso napadne zesedivelo. A dnes (datum spotreby byl 5. 11., tj. dnes) jsem ho chtela zpracovat a ovanul me velmi neprijemny zapach. Maso bylo zkazene a tipuji, ze zkazene bylo, uz kdyz jsem ho kupovala. Jsem velmi zklamana, je pravda, ze si ani nepamatuji, kdy bych koupila v jakemkoliv retezci nezkazene nebo nenavinule maso, zejmena hovezi a kureci. Asi se budu muset skutecne stale nakupovat v ve farmarske prodejne a za dvojnasobne ceny. Ovsem nejsem tak bohata, abych mohla kupovat levnejsi maso a to pak stejne vyhazovat.


Požadované řešení

Jen upozornit na nekvalitni zbozi. Penize uz mi nikdo nevrati a cas ukrojeny nejakym handrkovanim se a nekolikakilometrovou cestou do obchodu mi za to nestoji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2019 10:52, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohla by spotřebitelka rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.11.2019 13:16, před 5 lety

Dobrý den, paní Šretrová,

mrzí nás, že jste v prodejně zakoupila zkažené maso a tento podnět nebereme na lehkou váhu. Předáme jej vedení dané pobočky, aby vše prověřilo. Vy můžete maso zanést zpět do prodejny, kde Vám za něj vrátíme peníze i bez předložení účtenky.

Děkujeme za upozornění a znovu se omlouváme. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2019 13:49, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2020 10:18, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.