Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží s Názve Luxusní mikina mi bylo doručeno 01.11.2019. ještě ten samí den jsem napsala odstoupení od smlouvy a nic se neděje.Po radě právničky jsem to podala na Českou obchodní Inspekci a budu to dále podávat na úřad pro ochranu spotřebitele. Zjistila jsem že jednatelem za firmu Hera Fashion Investment s.r.o. je J.K. z Turnova. Adresu kterou udává na stránkách, tak tam se samozřejmě nevyskytuje. Zjistila jsem si to přes internet je tam Pekařství Moravec s.r.o. a volá tam hodně lidí a chodí tam hodně balíků, které nikdo nevyzvedává.
ALAN WALKER luxusní mikina 1740 Kč 799 Kč číslo objednávky 115356
Požaduji vrátit peníze na účet
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den paní Suchá,
Psali jsme vám několik emailů, kam se zboží vrací a jakým způsobem to můžeme vyřešit co nejrychleji, ale bohužel bez odpovědi. Nyní jsme vám poslali nový email, prosíme pokud vám nedojde, zkontrolujte si prosím i spamovou schránku, nebo hromadné emaily. Poté postupujde podle pokynů a peníze vám budou vráceny okamžitě.
Sídlo firmy se samozřejmě nemusí shodovat se sídlem eshopu. Na formuláři vrácení zboží je také dobře psáno, kam se zboží zasílat nemá a že na této adrese eshop nesídlí, aby se tomuto předešlo.
S pozdravem,
Jiří Kolomazník, Světomat.cz
Smím se zeptat proč lžete? byly mi zaslány 2 emaily a to s tímto zněním:
Dobrý den,
Velice nás mrzí skutečnost, že se zbožím je nějaký problém.
O reklamacích, vracení peněz, nebo znovu odeslání zboží rozhoduje dodavatel, který zboží vyrobil. Světomat - zprostředkovatel prodeje za provizi musí zajistit potřebný materiál k řešení problému - co je za problém a obstarat fotodokumentaci problému, či jiné důkazy (zkontrolujte prosím, zda jsme již fotografie produktu obdrželi). Tyto informace neslouží jako udání důvodu, ale spíše k přesnějšímu určení řešení problému námi i dodavatelem. (Např. rozhodnutí kam zboží zaslat, nebo jak ho reklamovat).
Zboží, které neodpovídá kvalitě, má špatný materiál, má jiný materiál, má jiný střih, špatnou barvu, nebo nesedí jak má spadá automatický do reklamace!
Dodavatel pak posuzuje pečlivě případ a rozhodne se, jak škodu vynahradí, případě v jakém případě vrátí peníze. Možnosti jsou vždy 3 - vrácení peněz, znovu odeslání nového zboží, v krajních případech - kdy zboží je v pořádku to může i zamítnout.
Nejčastějším řešením je odeslání zboží zpět dodavateli. Ten bohužel neproplácí poštovné, ačkoliv se jedná přepravu přes půl světa. Některé z těchto případů pak nemusí být finančně výhodné, což se snažíme kompenzovat poukazem na nákup o který stačí požádat. Pokud se vám tedy zboží nevyplatí reklamovat, ozvěte se a my vám vystavíme kupón, který vaší škodu vynahradí.
Dodavatel postupuje podle daných zákonných lhůt pro jednotlivé řešení. V případě, že se vám neozveme sami - prosíme ozvěte se nám před uplynutím 14ti denní zákonné lhůty v případě žádosti vracení peněz, nebo 30ti denní zákonné lhůty v případě reklamace.
Zboží, které je poškozené, umazané, nebo jinak deformované automaticky spadá do reklamace. Stejně tak sem spadá i odlišná barva, špatná kvalita, či rozdíl oproti obrázku produktu. Postupy jsou jasně dané a všechny řešíme individuálně.
Pokud vaše zboží spadá do reklamace, zboží prosím nepoužívejte a nikam ho neposílejte. Počkejte na výsledek řízení.
Pokud preferujete ušetřit peníze i čas napište nám prosím, že zboží nebudete chtít nikam posílat a jakožto kompenzaci využijte kód - OMLUVA - díky kterému se dostanete na našem serveru na ceny nákupní a přednostní dopravu. Můžete tak svou peněžní újmu okamžitě vykompenzovat a neztrácet čas ani další prostředky.
Děkujeme za zprávu, díky ní budeme moci zkvalitňovat naše služby pro ostatní zákazníky.
S pozdravem,
Kde mám tedy odpověď na mých 5 emailů? prosím o důkaz myslím tím datum a čas zmíněných odeslaných emailu. Ve Spamu nic nebylo
Dobrý den,
Nadále máme snahu řešit vaši situaci. Můžete prosím potvrdit, zda vám přišel email o tom, jak zboží vrátit? Je tato situace tedy uzavřená? Děkujeme, Hezký den
Děláte si srandu? Odeslala jsem Vám balík zpět na adresu, kterou jste mi napsal s dokumentem vyplněným pro vrácení peněz, který jste si vyzvedl dne 20.11.2019 a dopis byl uvnitř a ten stejný jsem Vám poslala i elektronicky, Takže vyřešené to bude až mi vrátíte peníze na účet což od 20.11.2019 mohlo dávno být hotové.
Přestaňte si prosím vymýšlet, že já nedělám co mám v emailu není nic o tom že to mám potvrdit. Pouze pokyny které jsem dodržela. Snahu nemáte žádnou jen hledáte důvody, jak to neřešit.
Dobrý den,
Opravdu jsme nevěděli jak je možné, že peníze nemáte. Trvalo to chvíli, než jsme přišli na ten problém.
Již víme, kde byla chyba. Kolega, který třídil formuláře a vracel peníze bohužel váš formulář v obálce zařadil mezi normální poštu. Nyní vám byly peníze vyplaceny zpět na účet. V příloze posíláme výpis platby.
Omlouváme se za komplikace. Hezký den
Já Vám zaplatila 857 proč mi bylo tedy posláno pouze 718?
Dobrý den,
Pokud koukáte na výpis pohybu platby - vidíte tam i celou částku, kterou jsme odeslali. Je to 857 korun. Pokud jsme vám poslali omylem jinou částku předtím, vraťte nám jí, až přijde tato. Právě proto, abychom předešli dohadování jsme rovnou poslali výpis platby. Pošlete nám vy výpis platby těch 718 korun. Děkujeme
Už toho mám s vámi dost to co jste mi poslali za důkaz, že jsou peníze zpět není vůbec moje číslo účtu. Dejte si to laskavě do pořádku!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Můžete být v klidu, kolega jen vybral špatný výpis. Nejste jediná, koho tu řešíme. Zde je ten správný. Je tam vše správně tak, jak jste to vyplnila do formuláře. Děkujeme za profesionální jednání. Hezký den
Nemám důvod s Vámi profesionálně jednat. Jednám slušně a profesionálně s lidmi, kteří za to stojí a Vy to nejste.
Děkujeme za poklonu, hezký den
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.