Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#36667Zničená pračka při předávání...

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2019, před 5 lety

Jiří Macek

Znění stížnosti

dobrý den, kupoval jsem u Vás pračku značky LG - F84J8TS2W bílá.
číslo zakázky: 1301309089. Pan Macek Jiří.
Vzhledem k tomu, že jsem často pracovně vytížený, jsme si připlatili službu výnosu domu, odnosu staré pračky, a td...
Naštěstí mi odpadla služba, a já tak mohl kontrolovat děj události.
Pračku přivezli dva páni, nicméně mě obeznámili s tím, že je pračka z boku lehce ťuknutá. Když jsem to viděl... nechci věc zveličovat, ale to nebyl ťukanec, bylo to snad pád z toho náklaďáku. obvodový plech byl vychlýpnutý a trčel ven... vnitřek byl promáčklej na dobrých 8mm - 1cm. Udajně mi dovezete novou příští týden to je hezké... nicméně já už budu zas v práci, a budu muset mobilizovat další strany pro převzetí zboží... To jste se zas ukázali jako datart...
Jsem zvědavý jak tuhle věc budem řešit.


Produkt

pračka LG - F84J8TS2W číslo zakázky 1301309089 + příplatek za premium dovoz.


Požadované řešení

Jako řešení bych nejraději nechal na Vás... nicméně budu nejspíš muset trvat na slevě z produktu a to na základě toho, že budu muset domluvit člověka z jeho volného času aby zásilku převzal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2019 11:28, před 5 lety

Dle ustanovení § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, může spotřebitel od smlouvy uzavřené přes internet odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce. Při odstoupení od smlouvy musí prodejce dle § 1832 občanského zákoníku vrátit peníze bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Pokud prodejce se spotřebitelem sepsal reklamační protokol a nyní probíhá reklamační řízení, tak má na vyřízení reklamace prodejce ze zákona maximálně 30 dní (§ 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 14:06, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.