Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#36668Neprovedený odečet plynu v srpnu 2019, žádné vyúčtování, převod k jiné společnosti bez mého souhlasu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2019, před 5 lety

Martina Sládková

Znění stížnosti

Dobrý den. V srpnu 2019 jsem obdržela poštou dopis od spol. Zelená elektřina, že odkoupili od spol.Stabil Energy odběrná místa na plyn a nyní budu odebírat plyn od nich. Žádný souhlas jsem jim nikdy nedala, ani telefonicky. Co mi trápí však více, Stabil Energy neudělala v srpnu žádný odečet spotřebovaného plynu, naopak mi loni bezdůvodně zvýšila měsíční zálohy z 2600,- na 3400,-měsíčně,to jsem jim všechno pravidelně platila. Mám tam výrazný přeplatek, tipuji tak okolo 9tis.korun. Nikdo z společnosti Stabil Energy nebere telefony, na emaily nereagují. Jsem už úplně zoufalá, sama nejsem zrovna v takové finanční situaci, abych tyhle peníze mohla dlouhodobě postrádat. Můžete mi prosím pomoci? Děkuji Sládková Martina


Požadované řešení

Poslat vyúčtování, vrátit přeplatek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2019 11:43, před 5 lety

Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.

Ustanovení § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb. stanovuje, že obchodník s plynem provede bezplatně mimořádné vyúčtování, pokud zákazník ukončil odběr plynu v odběrném místě nebo změnil obchodníka s plynem.

Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 22:07, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.