Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
také díky této stránce a pravdě uznala společnost Kaufland škodu na vozidle, které bylo šrábnuto na parkovišti nákupním vozíkem.
Jenže Faktura opravy byla zadaná na společnost Kaufland v servise Louda Teplice. Již zmiňovaný škrábanec opravili, ale poškodili řídící jednotku ve sloupku řízení(svítí závada airbagu), která při předávání mého vozidla nesvítila. Již při přebírání vozidla jsem nesouhlasil se stavem vozidla. Jenže společnost LOUDA(autorizovaný servis haha) absolutně nereaguje na mnou podávanou stížnost a tvrdí, že zrovna po dobu opravy došlo k závadě opotřebením. Ihned po předání vozidla jsem jel do jiného servisu, kde potvrdili verzi, že se někdo hrabal ve volantu, který je rovněž poškozen je prasklý. Servis napsal vysvětlení i Kauflandu a ty nereagují na moji obhajobu a to mají všechny papíry i předávací protokol mého vozu, kde žádná závada není. Výsledek je, že na vozidle nefungují airbagy a volant. Auto stojí před barákem a musel jsem si vozidlo vypůjčit. Tento týden nechám vše opravit a budu požadovat peníze po společnosti Kaufland, která byla zadavatelem opravy. JE V TÉTO ZEMI JEŠTĚ SPRAVEDLNOST???Nebo společnosti jako jsou LOUDA a.s. si mohou dělat co chtějí. Mrzí mě reakce společnosti Kafland a zejména p. L. F., která chce mít celou věc rychle z krku jak mi bylo sděleno a věří podvodníkům ze společnosti LOUDA. Trochu jsem si pročetl a poptal po společnosti LOUDA a.s. to je katastrofa.....každý druhý má podobnou zkušenost.
Poškozeno v servise při opravě
Opravit, popř. zaplatit mnou opravenou závadu a zapůjčení vozidla po dobu nefunkčnosti vozidla způsobenou v servisu.
|
Tweet |
Za náhradu škody odpovídá škůdce. Pokud se škůdce a poškozený dohodli, že škoda bude nahrazena uvedením vozidla do předešlého stavu, je škůdce povinen tento závazek splnit. Určil-li škůdce osobu, která měla za něj vozidlo uvést do předešlého stavu, odpovídá škůdce za škodu, která byla na vozidle při jeho opravě způsobena.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Dobrý den,
bohužel servis Louda Teplice najatý společností Kaufland a.s. semnou vůbec nekomunikuje, nereaguje na poslané výzvy. Pro společnost Kaufland jedná se o škodní událost č. 100829-KCZ.
Jelikož servis nereaguje a p. L. F. v zastoupení společnosti Kaufland a.s. celou škodní událost uzavřela, ikdyž jsem ji posílal nesouhlas se stavem předávaného vozidla(ba naopak vozidlo je v horším stavu) a ihned ji o tom informoval, tak nevidím jiné východisko než v případě neochoty společnosti Kaufland a.s. dát celou záležitost k soudu a zažalovat obě strany. Ještě čekám na to jestli někdo vyslechne taky normálního občana a nééé arogantní stranu společnost Louda a.s., která má vše na háku a nejsem zdaleka jediný, kdo má problém s touto společností i přesto za zadanou zakázku společnost Kaufland zaplatila, tak se nedivím, že Louda a.s. je uplně v klidu, když za poškození vozidla dostává zaplaceno a podotýkám nemalé peníze 50.000,- Kč za opravu škrábance cca 5cm levého blatníku a rozstřik dveří, navrhoval jsem po shlédnutí rozpočtu společnosti kaufland, že opravu udělám svépomocí za poloviční obnos - NE. Takže z opravy malého škrábance je oprava řídící jednotky a ještě větší škrábanec než byl předtím.
Vozidlo stále nejezdí a stojí v garáži, mám zapůjčené vozidlo celou dobu řešení problému.
Ještě zvažuji, ikdyž vím, že mi to nejspíš stejně nepomůže. Kontaktovat pořad Černé ovce, kde se alespoň budou moci veřejně obě společnosti se k danému problému vyjádřit.
Za danou škodu sice nese odpovědnost škůdce, ale když škudce nereaguje na výzvy poškozeného jelikož není zadavatelem a objednavatelem zakázky, tak za celou záležitost nese odpovědnost zadavatel, který i přes vyzvání poškozeného s nesouhlasem opravené škody atd. celou záležitost smetl ze stolu.
Na závěr: všechny strany mají fotodokumentaci, kde při přebírání mého vozidla bylo nafoceno 20 fotek kolem obvodu vozidla, palubní desky při nastartování, kde žádná závada airbagu nesvítila. Vše mohu doložit.
V případě, že strany nereagují na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby se spotřebitelem komunikovala.
Vážený zákazníku,
jak jsme Vám již psali dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Na tento Vámi zadaný servis jsem se již obrátil a paní, která vyřizovala mi sdělila, že je vše uzavřené. Zkusím tedy opět napsat email na Vámi zadaný kontakt a uvidíme. Až dle odpovědi na můj email budu dále řešit situaci.
Služba VašeStížnosti.cz nemá vzhledem k jejímu dobrovolnému charakteru prostředky k tomu, aby věc více prošetřila. Vzhledem k povaze komunikace u stížnosti ji tedy zavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na tel. čísle 299 149 009.