Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
můj notebook náhle přestal nabíjet. Ihned co jsem se dostala do místa kde jsem notebook pořídila (cca po 3 dnech, Louny) jsem ho donesla na reklamaci (7.3.2014). Vrátil se mi po dvou týdnech s tím, že je opraven. Když jsem ho však přinesla domů, notebook vykazoval stejné vady, kvůli kterým byl na reklamaci donesen. Tak jsem ho po víkendu opět donesla na reklamaci. Po zhruba 3 týdnech se mi vrátil s tím že vada se neprojevila, takže jsem ho znovu reklamovala. Z další (3.) reklamace mi přišel údajně opravený, avšak po vyzkoušení opět nenabíjel. Jelikož to trvalo déle než 30 dní a byla to již 3 . reklamace, žádala jsem o odstoupení od smlouvy. Zaměstnanec na prodejně, který se prý zabývá přímo reklamacemi mi však sdělil, že 30-ti denní lhůta je jen můj výmysl a že mi může pouze nabídnout slevu z tarifu který u nich mám. Nejříve jsem říkala že to není možné, že jsme se to takhle učili ve škole, ale pán mi stále říkal že to tak není, takže jsem si myslela že třeba mají nějaký svůj reklamační řád, tak jsem chtěla odstoupit pro 3. stejnou vadu. Na to mi řekli, že by vada musela být 3x stejně opravena, což nebyla (jednou yvměnili baterii, jednou kabel a jednou se vada neprojevila), takže jsem já blbá převzala zboží a znovu ho poslala na reklamaci. Ráda bych se dozvěděla co je vlastně pravda, jelikož se v právu moc nevyznám a nevím zda se tento případ dá nějak obejít.
Děkuji Vlčková
Hp 4540s
Jen chci vědět zda pracovní pochybil nebo ne, abych se mohla obrátit na společnost s jistotou.
|
Tweet |
Při řešení reklamace vůči spotřebiteli se aplikuje zákon o ochraně spotřebitele, který v ustanovení § 19 stanoví, že reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, a to nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Pokud lhůta marně uplyne, spotřebitel může požadovat výměnu nebo odstoupit od smlouvy. Tohoto práva po převzetí zboží z reklamace již využít nelze.
Dále může spotřebitel odstoupit od smlouvy pro opětovný výskyt vad, tím se rozumí případ, kdy spotřebitel reklamuje třetí stejnou nebo čtvrtou různou závadu, která se vykytla po opravě. I v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit. Spotřebitelce doporučujeme, aby si tablet nechala předvést přímo na prodejně po vyřízení reklamace. Pokud vada odstraněna nebyla, doporučujeme trvat na jejím odstranění ve stanovené lhůtě.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.