Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chci si stěžovat na Pražskou fotografickou školu, která z mého pohledu vyučuje velmi špatně. Je to spíš taková sběrna tisícovky za přijímací řízení a 15 tisíc za semestr aby bylo na výstavy, ale výuka je tristní. Vyučující například předvedl, že úkol,který nám zadal sám neumí zpracovat. Připadá mi to šílené. Školné nevrací, chtěla jsme kurz reklamovat, nicméně jsme neuspěla a tak se obracím na vás.
Vše by se mělo dát reklamovat.
Hezký den
Zelenková
Mé požadované řešení je, aby mi vrátili minimálně 10 tisíc z patnáctitisícového školného.
|
Tweet |
Pokud služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit přímo v provozovně společnosti a to bezprostředně poté, co spotřebitelka zjistila, že služba byla poskytnuta vadně. Společnost je povinna vystavit spotřebitelce potvrzení o uplatnění reklamace.
Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany společnosti bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitelka může žádat vrácení peněžních prostředků.
Podnikatel je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Dohled nad dodržováním této povinnosti provádí Česká obchodní inspekce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.