Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36676Odepření nástupu na palubu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2019, před 5 lety

Zuzana Kitzingerová

Znění stížnosti

Dobry den, v sobotu 26.10.2019 v 7:10 hodin, jsme chtěli odletět s pritelem Vasim letem OK758 na lince PRG - CDG do Parize. Bylo nam sdeleno tesne pred nastupem na palubu, ze se do letadla jiz nevejdeme. Udajne je beznou praxi, ze spolecnost prodava 10% letenek navíc nez je kapacita letadla. Letenku jsme si zakoupili v květnu u spolecnosti Pelikan dne 7.5.2019 za cenu 6.446,- Kč. Viz priloha danoveho dokladu. Nas let byl prebookován na let pozdejsi ve 12:25 hodin. Vzhledem k tomu,, ze jsme leteli do Parize od soboty do pondeli jsme z naseho casu meli ukrojen veliky kus cca 7 hodin. Zadame Vas o kompenzaci v podobe financni nahrady. V priloze posilam palubni vstupenky, danovy doklad o nakupu vstupenky a prosim o co nejrychlejsi reakci. Dekuji Kitzingerová Zuzana

Dne 29.10.2019 jsem vyplnila kontaktni formular na strankach CSA, do dnesniho dne mi nikdo neodpovedel. Vcera jsem provedla urgenci, opet nic.


Požadované řešení

Kompenzace dle zvyklostí ceníku ČSA.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2019 10:25, před 5 lety

V případě, že spotřebitelce vznikla škoda z důvodu porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti, je spotřebitelka oprávněna žádat náhradu této škody dle ustanovení § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/. V případě, že spotřebitel již společnost kontaktoval a nebyl spokojen se způsobem, jakým byl jeho požadavek vyřízen, může se s návrhem na mimosoudní řešení sporu obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Pokud mezi cestujícím a tuzemským leteckým dopravcem vznikne spor ohledně práv a povinností z přepravní smlouvy, je cestující oprávněn podat návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu (ADR) u České obchodní inspekce. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.