Společnost


BENNET CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36677Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2019, před 5 lety

Martin Kocourek

Znění stížnosti

Koupil jsem v e-shopu Prima-Cena.cz, jenž provozuje výše uvedená společnost rošt, jehož popis neodpovídá skutečnosti. Rošt jsem si nechal, protože dodací lhůty jsou příliš dlouhé, nicméně mi to zkomplikovalo mé plány a z toho důvodu žádám o přiměřenou slevu.


Produkt

lamelový rošt Basic flex, 180 x 200 cm, pevný. Tento rošt je v e-shopu uveden jako jeden kus. Obdržel jsem však rošty dva.


Požadované řešení

Žádám o přiměřenou slevu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2019 14:39, před 5 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly inzerovány, jedná se o vadu. Má-li věc vadu, může spotřebitel v tomto případě žádat dodání nové věci s odpovídajícími vlastnostmi, případně může žádat přiměřenou slevu. Spotřebitel by měl u prodávajícího uplatnit reklamaci (podle údajů uvedených na webových stránkách prodávajícího lze reklamaci uplatnit prostřednictvím e-mailové adresy reklamace@prima-cena.cz). Při uplatnění reklamace je nutné popsat vytýkanou vadu (lze přiložit i fotografie doručeného zboží a odkázat na popis uvedený v nabídce zboží zveřejněné na webových stránkách prodávajícího) a uvést požadovaný způsob vyřízení reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2020 05:41, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.