Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#3668Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 2 měsíce 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2014, před 11 lety

Petr Kropík

Znění stížnosti

Byl reklamován tablet kdy při běžném odpojení napájecího USB kabelu došlo k uvolnění usb konektoru z přístroje (odtržení od základní desky, s velkou pravděpodobností špatně upevněný USB konektor). Případná oprava byla vyhodnocena jako mimozáruční se zdůvodněním, že jde o mechanické poškození. To je v podstatě pravda, ale jde o poškození, které uživatel nezavinil a nemohl jej ovlivnit. USB konektor by měl být stavěn na odpojování kabelu.


Produkt

Tablet/čtečka Prestigio PER5474BC, S/N: E110131509515


Požadované řešení

Žádám po dodavateli řešení ve formě záruční opravy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2014 10:00, před 11 lety

Pokud je reklamace uplatňována pro rozpor s kupní smlouvou během šesti měsíců od převzetí zboží, prodávající by měl prokázat, že výrobek byl v době převzetí bez vad. Je-li uplatňována reklamace pro vadu, která se na zboží vyskytne po šesti měsících od převzetí a tato reklamace je zamítnuta a písemně odůvodněna, důkazní břemeno ohledně existence vady leží na spotřebiteli. Je pravdou, že na mechanické poškození se záruka nevztahuje. Zabývat se povahou vady nám bohužel nepřísluší, proto v této souvislosti doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil nejlépe na soudního znalce, který vadu odborně posoudí. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2014 16:24, před 10 lety

Společnost Electro World s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2015 15:34, před 10 lety

Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2015 18:38, před 9 lety

Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.