Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byl reklamován tablet kdy při běžném odpojení napájecího USB kabelu došlo k uvolnění usb konektoru z přístroje (odtržení od základní desky, s velkou pravděpodobností špatně upevněný USB konektor). Případná oprava byla vyhodnocena jako mimozáruční se zdůvodněním, že jde o mechanické poškození. To je v podstatě pravda, ale jde o poškození, které uživatel nezavinil a nemohl jej ovlivnit. USB konektor by měl být stavěn na odpojování kabelu.
Tablet/čtečka Prestigio PER5474BC, S/N: E110131509515
Žádám po dodavateli řešení ve formě záruční opravy.
|
Tweet |
Pokud je reklamace uplatňována pro rozpor s kupní smlouvou během šesti měsíců od převzetí zboží, prodávající by měl prokázat, že výrobek byl v době převzetí bez vad. Je-li uplatňována reklamace pro vadu, která se na zboží vyskytne po šesti měsících od převzetí a tato reklamace je zamítnuta a písemně odůvodněna, důkazní břemeno ohledně existence vady leží na spotřebiteli. Je pravdou, že na mechanické poškození se záruka nevztahuje. Zabývat se povahou vady nám bohužel nepřísluší, proto v této souvislosti doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil nejlépe na soudního znalce, který vadu odborně posoudí. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost Electro World s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.