Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#36680Jednání likvidátora při škodě č.2019144953

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2019, před 5 lety

Petr Adler

Znění stížnosti

Už druhý týden mi vaše pojištovna blokuje auto v servisu.Důvody které uváděl váš likvidátor:havárie se stala v Chorvatsku a nebyla vyšetřena policií-po nehodě jsem volal vaší infolinku kde jsem celou záležitost popsal a operátor mi zdělil že nic nechávat prošetřovat nemusím.Zrcátko a dveřní lišta byly poškozeny před havárií a operoval výší svodidel do kterých auto narazilo-před odjezdem jsem auto umýval žádného poškození jsem si nevšiml,při havárii celý vnitřek zrcátka vypadl a já ho musel zatlačit nazpět,to jestli u svodidel bylo křoví nebo jiné věci mu asi nedochází.Musím říct ze s takovou likvidací jsem se v životě nesetkal.Měl jsem pocit že jsem pojistný podvodník.Mám u vás tři pojistné smlouvy ale hodně uvažuji o jejich likvidaci.


Produkt

havarijní pojištění vozu


Požadované řešení

To je na vás.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2019 10:53, před 5 lety

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zkrácení pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zkráceno. Pokud spotřebitel se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny stížnost. Nebude-li spotřebitel se stížností úspěšný, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné dohledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 14:11, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.