Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1) Dne 16.3. 2019 jsem si u Medik haus objednala voucher - zvětšení rtů kyselinou hyaluronovou (3430 Kč po slevě). Sjednala jsem si termín výkonu na 27.5. 2019, a to výhradně k paní doktorce D., která jako jediná provádí zvětšení rtů metodou Smart lips. Několik dní před návštěvou kliniky mi volala paní z recepce, že paní doktorka nemůže, že má nemocné dítě a navrhla mi termín na 29.7. 2019. Tento den jsem navštívila kliniku, kde mi bylo sděleno, že paní doktorka je na půl roční stáži a bude se vracet na přelomu leden/únor, a že mohu tedy na ní počkat. Dnes (5.11. 2019) jsem volala na kliniku a chtěla se objednat k paní D. na únor a bylo mi sděleno, že paní doktorka už na klinice nepracuje.
2) Dne 15.11. 2018 jsem si u Medik haus objednala 3 vouchery - epilace laserem LightSheer DESIRE(TM) (3x 490 Kč). 1. ošetření laserem jsem měla absolvovat 29.7. 2019, druhé 22.8. 2019 a třetí 26.9.2019. Několik dní před prvním sjednaných termín mi paní z recepce volala, že je laser rozbitý a je dán na reklamaci. Několik dní před druhým termín mi opět klinika volala, že opravený laser spadl na zem lidem, kteří vezli přístroj na kliniku a opět je tedy na reklamaci. Několik dní před třetím sjednaným termínem mi volala znova klinika, že přístroj vlastně vůbec nemají,a ať tedy počkám. Dodnes nemám žádné sjednané termíny.
Vrácení peněz za vouchery - 4900 Kč.
|
Tweet |
Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud by nemohl poskytnout službu v jakosti, kterou inzeroval, jednalo by se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka by pak měla možnost odstoupit od smlouvy. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a smluvní strany si vrátí poskytnutá plnění. Spotřebitelce by tudíž mohla žádat vrácení peněžních prostředků. Pokud společnost nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani poté, co ji k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den
Bohužel paní doktorka D. u nás již nepracuje jak píšete. Máme na klinice ale dva nové špičkové lékaře u kterých se můžete bez problému objednat a službu tedy využít.
Co se týká laserové epilace bude s Vámi komunikovat call centrum, kterému jsme vaši stížnost předali.
Jana Nováková
MEDIK HAUS s.r.o.
Dobrý den,
já jsem si ale voucher objednala právě kvůli paní doktorce D.! Jinak bych už voucher vůbec neobjednávala. Když jsem se na vaší kliniku dostavila (29.7.2019) šla jsem k jiné paní doktorce a ptala se jí, zda umí metodu Smart lips jako paní D., ona mi řekla, že ne a že si můžu na paní D. počkat, tato informace mi byla řečena i na recepci. Celou dobu jsem žila v domnění, že čekám na paní D., až se vrátí ze stáže. A v tom vidím ten problém. I přesto, že už paní doktorka D. u vás nepracuje, tak je neustále uvedena na vašem instagramu (viz. fotka a video práce paní D.),což mi přijde špatně. Je to mylná informace pro potenciální zákazníky. Myslím si, že v rámci dobré pověsti kliniky je ve vašem zájmu mi vyhovět.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.